لودر یکی از مهمترین ماشین های سنگین است که می توان در اجرای پروژه های عمرانی، ساختمان سازی و معادن مشاهده نمود. لوازم یدکی لودر کوماتسو به نحوی است که مجهز به جام در قسمت جلو می باشد. این نوع ماشین به دلیل داشتن تیغه در ابعاد بزرگ، امکان جابه جایی حجم قابل توجهی خاک را برای کاربر فراهم می آورد. به طور کلی هیچ پروژه ای بدون لودر قابل اجرا نمی باشد. در نتیجه خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو  برای اپراتور فراهم می باشد. بدین ترتیب متناسب با مدل لودر، از طریق پارت یدک راهسازی نسبت به تأمین قطعات لودرهای کوماتسو اقام نمائید.

خرید قطعات و لوازم یدکی انواع لودر کوماتسو

امروزه لودر از سوی شرکت کوماتسو در مدل های مختلف تولید و روانۀ بازار جهانی می گردد. در همین راستا هنگام تأمین لوازم یدکی لودر کوماتسو بایستی مدل لودر و مشخصات فنی آن را مد نظر قرار دهید. قطعاً بسیاری از قطعات و لوازم یدکی لودر چرخ زنجیری کوماتسو متفاوت از قطعات لودرهای چرخ لاستیکی و بکهو لودر در ساخت آنها به کار برده می شوند.

لودرهای کوماتسو علاوه بر امور عمرانی، جهت کندن ریشه درختان، برداشتن کنده های درخت، جا به جایی سطوح سیمانی و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند. بدین ترتیب متناسب با پروژه ای که در اختیار دارید، از مزایای لودرهای کوماتسو می توانید استفاده نمائید. به دلیل تنوع قطعات ماشین های سنگین، قیمت لوازم یدکی لودر کوماتسو بر پایۀ عواملی منجمله قیمت روز ارز و نوع قطعات تعیین می گردد.

البته بایستی جهت خرید  قطعات لودر کوماتسو  اصل و اورجینال بایستی به مراکز معتبر و شناخته شده مراجعه نمائید. عملکرد برخی از لودرهای کوماتسو تا فواصل 500 فوت یا حدود 17 متر می باشد که تعریف قابل قبولی دارد. هم اکنون از طریق مجموعۀ پارت یدک راهسازی به سهولت می توانید انواع لوازم یدکی لودر کوماتسو را به صورت اورجینال تأمین نمائید.

    پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 264
نمایش همه
علاقه مندی ها ()