بیل مکانیکی به واسطۀ نیروی دیزل عمل می کند. این نوع ماشین آلات به دلیل نوع کاربری که در اجرای پروژه های سنگین عمرانی دارند، توسط شرکت های ماشین سازی با توان و اسب بخار متفاوت تولید می شوند. طراحی قطعات بیل مکانیکی کوماتسو به نحوی صورت گرفته می شود که قابلیت تحمل فشارهای سنگین را داشته باشند. بدین ترتیب اصل بودن در زمان خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو حائز اهمیت می باشد. بیل مکانیکی به دلیل قابلیت های گسترده ای که دارد در اجرای اکثر پروژه های عملیاتی ساختمان سازی، راهسازی و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در همین راستا در لیست محصولات فروشگاه سرویس قطعه، شاهد فروش انواع  قطعات بیل مکانیکی کوماتسو می باشیم.

خرید غیر حضوری قطعات بیل مکانیکی کوماتسو

برخی از  لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو را می توان جایگزین باکت بیل نمود و بدین ترتیب سطح کاربری آن را می توان گسترش داد. مته، چکش، سنگ جت، قیچی قلزبر، گراپ و چنگک از جمله انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی به شمار می روند که در اجرای پروژه های متفاوت در حوزۀ صنعت، کشاورزی، ساختمان سازی و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

بدین ترتیب متناسب با پروژه های مختلف، رانندگان می توانند با خرید چنین قطعاتی، علاوه بر اجرای عملیات خاکبرداری و حفاری، بتوان برای قطع درختان، برش قطعات فلزی، تخریب سازه های بتنی و غیره استفاده نمایند. لازم به ذکر است که برخی از قطعات بیل مکانیکی کوماتسو به دلایل مختلف دچار آسیب دیدگی می شوند که افراد تلاش می کنند که آنها را با لوازم یدکی جدید و نو جا به جا نمایند. از آنجایی که تنوع مدل های بیل در بازار بسیار است، هنگام خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو اورجینال می توانید از طریق فروشگاه سرویس قطعه، موجود بودن آنها را استعلام نمائید. پس از اطمینان از اصل بودن، می توان آن را خریداری نمود.

   فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 261
نمایش همه
علاقه مندی ها ()