ساختمان سازی از فعالیت های اصلی است که نیاز به استفاده از ماشین آلات سنگین همچون لودر دارند. به طور کلی استفاده از چنین ماشین آلاتی، تسهیل نمودن شرایط برای اجرای پروژه های عمرانی است که خرید  قطعات لودر کوماتسو  برای دارندگان این دسته از ماشین های سنگین ضروری است. در واقع دارندگان لودرهای کوماتسو از این موضوع مطلع هستند که برخی از مواقع بایستی برخی از قطعات لودر کوماتسو را با لوازم یدکی نو جا به جا نمایند. فروشگاه سرویس قطعه به عنوان یکی از مجریان موفق در حوزۀ فروش قطعات لودر کوماتسو در ایران به شمار می رود که توانسته اند امکان خرید قطعات اورجینال را برای صاحبان مشاغل فراهم نموده اند.

عوامل تعویض قطعات لودر کوماتسو

گذر زمان و فرسودگی از موارد مهمی هستند که باعث تعویض دسته از قطعات لودر کوماتسو می گردد. به طور کلی بی توجهی به این مسائل، با گذر زمان می تواند صدمات و خسارات جبران ناپذیری به دیگر قطعات اصلی لودر وارد کند. بنابراین رانندگان به محض رویت کوچکترین نقص فنی و اختلال در عملکرد قسمت های مختلف ماشین های سنگین، بایستی نسبت به تعویض و خرید قطعات لودر کوماتسو اقدام نمایند.

ضمن آنکه در زمان تهیۀ قطعات و لوازم یدکی لودر کوماتسو، بایستی اصل بودن آنها، تطبیق مشخصات فنی قطعه و در نهایت مدل لودر مورد بررسی دقیق قرار گرفته شوند. به طور کلی لودرهای کوماتسو در دسته بندی های مختلف منجمله لودرهای چرخ زنجیری، چرخ لاستیکی و بکهو لودر تولید می شوند. در نتیجه هنگام تأمین قطعات لودر کوماتسو، برخی از قطعات متناسب با مدل لودر، متفاوت از دیگری در طراحی این نوع ماشین آلات قرار گرفته می شوند. به همین جهت توصیه می کنیم جهت خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو اصل به مراکز معتبر که دارای سابقۀ فعالیت بلند مدت هستند، مراجعه نمائید. بدین ترتیب فروشگاه سرویس قطعه آمادۀ ارائه بهترین خدمات به شما مشتریان گرامی در تهران و شهرستان ها می باشند.

 

  فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 335
نمایش همه
علاقه مندی ها ()