شرکت هیوندا به صورت تخصصی در زمینۀ خودروسازی و همچنین ساخت ماشین آلات سنگین منجمله انواع لودر، بیل مکانیکی، گریدر، جرثقیل و ... فعالیت دارند. تولید و عرضۀ لوازم یدکی لودر هیوندا توسط برخی از کمپانی های معتبر و شناخته شده در سطح جهان صورت می پذیرد. بدین ترتیب افرادی که مالک لودر هیوندا هستند، تلاش می کنند با نگهداری صحیح از ماشین، بتوانند مانع از آسیب دیدگی ماشین گردند ولی نقص فنی به دلایل مختلف ممکن است صورت بپذیرد. بنابراین در صورت نیاز به خرید  لوازم یدکی لودر هیوندا بایستی به مراکز معتبر مراجعه نموده و به نوعی اطلاعات فنی لازم در خصوص شناخت قطعات اصل از تقلبی را داشته باشید.

خرید لوازم یدکی انواع لودر هیوندا

پارت یدک راهسازی از مراکز شناخته شده در حوزۀ فروش قطعات ماشین آلات سنگین در تهران به شمار می رود که در طول فعالیت حرفه ای خود، توانسته اند با عرضۀ لوازم یدکی اورجینال، بیش از پیش محبوبیت خود را در میان رقبای تجاری خود حفظ نموده اند. در نتیجه افرادی که به دنبال خرید لوازم یدکی لودر هیوندا هستند، می توانند از طریق این مجموعۀ معتبر موجود بودن آنها را استعلام نموده و پس از بررسی و تطبیق مشخصات فنی قطعه، نسبت به خرید آن تصمیم بگیرید.

بغل یاتاقان کلبن لودر، اویل پمپ لودر، آدابتور، پیستون رینگ شانگهای دیزل، بوش پیستون رینگ کلبن ، کلنگ گوشه چپ لودر، پمپ مادر، هیدرو موتور، لوازم جک بالابر، جک باکت، سیم کشی کامل سیستم برق لودر، کله گاوی، صفحه گرافیت، پمپ هیدرولیکی، انواع بلبرینگ، پلوس کوتاه، سر سیلندر، میلنگ، سوپاپ دود، واتر پمپ، پروانه موتور، پمپ های دنده ای و ... برخی از انواع  قطعات لودر هیوندا  به شمار می روند که می توانید از طریق مراکز عرضۀ تجهیزات ماشین های سنگین همچون مجموعۀ پارت یدک راهسازی، به صورت کاملاً تضمین شده خریداری نمائید.

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 360
نمایش همه
علاقه مندی ها ()