قطعات بیل مکانیکی کوماتسو اجزای اصلی آن را تشکیل می دهند که توسط کمپانی های معتبر تولید و به بازار عرضه می شوند. همانطور که می دانید بیل مکانیکی نیز به دلیل داشتن ساختار مکانیکی، قطعاً از قطعات بی شماری ساخته شده و افراد متناسب با نیازی که دارند، آنها تهیه می نمایند. تا کنون کاربرد بیل مکانیکی را از نزدیک در اجرای اکثر پروژه های ساختمانی و عمرانی ملاحظه نموده اید و به نوعی به اهمیت کاربر آن بردپی برده اید. از آنجایی که جهت اجرای پروژه های سنگین مورد استفاده قرار گرفته می شوند، بدون شک رانندگان برخی از مواقع نیازمند به خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو  هستند که بتوانند ایرادات فنی ماشین را مرتفع سازند. در صورت نیاز به استعلام انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو می توانید از طریق فروشگاه سرویس قطعه اقدام نمائید.

خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو و فاکتورهای مهم آن

این مجموعه دارای سابقۀ درخشان در حوزۀ فروش قطعات ماشین آلات سنگین همچون بیل مکانیکی، لودر، گریدر، بلدوزر و ... می باشند و می توانند شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند. چرخ ها، سر بیل، دکل و استیک، قسمت گردان، موتور دیزلی، پمپ هیدرولیکی و ... از دسته بندی های اصلی قطعات بیل مکانیکی کوماتسو به شمار می روند که شامل انواع لوازم یدکی کوچک و بزرگ هستند. در نتیجه متناسب با پروژه های مختلف، ممکن است به برخی از قطعات بیل مکانیکی کوماتسو فشار بیش از اندازه وارد شود و آنها را دچار آسیب دیدگی نماید.

بنابراین نیاز به خرید  لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو  داشته باشید و آنها را با لوازم یدکی معیوب و آسیب دیده تعویض نمائید. در صورت نیاز و استعلام قیمت قطعات بیل مکانیکی کوماتسو و دیگر برندهای معتبر جهانی می توانید با واحد فروش سرویس قطعه تماس گرفته و استعلام نمائید و سپس با آسودگی خاطر از اصلی بودن قطعات، آنها را سفارش دهید.

   فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 374
نمایش همه
علاقه مندی ها ()