پارت یدک راهسازی یکی از وارد کنندگان بزرگ قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین در تهران توانسته مجموعۀ خود را افتتاح نماید. بدین ترتیب تصمیم به واردات انواع لوازم یدکی لودر هیوندا بگیرد. بنابراین افراد حقیقی و یا شرکت های پیمانکاری معماری و عمرانی متناسب با مدل های مختلف لودر هیوندا که در اختیار دارند، می توانند جهت خرید لوازم یدکی لودر هیوندا از طریق این مجموعۀ معتبر و با سابقه، قطعات مورد نیاز لودر را استعلام نموده و سپس نسبت به خرید   لوازم یدکی لودر هیوندا اقدام نمایند.

خرید انواع لوازم یدکی بکهو لودر هیوندا

لودر یکی از مهمترین و پرکاربردترین انواع ماشین آلات موجود در بازار به شمار می رود که نقش تعیین کننده بر روی نحوۀ پیاده سازی و اجرای پروژه های مختلف راهسازی و عمرانی دارد. بنابراین حفظ و نگهداری از اجزای مختلف لودر برای رانندگان حائز اهمیت می باشد. در عین حال با مشاهدۀ عملکرد فنی لودر، در اولین فرصت نسبت به تعمیر و یا تعویض لوازم یدکی لودر هیوندا اقدام می نمایند. البته بایستی به این نکتۀ مهم توجه داشته باشند که انتخاب و تأمین قطعات لودر هیوندا اورجینال نیاز به دقت و توجه بیشتری دارد.

پلوس چرخ جلو، کیت کامل جک پاکت، جک خالی کن، اتاق راننده، کابین، دنده کاریر چرخ عقب، مانیتور کامل، سیل کیت جک بالابر، رولبرینگ، صفحه گرافیت گیربکس، منبع آب، فیلتر آب، فیلتر ورغن، فشنگی حرارت، فیلتر هواکش، فول چرخ، دنده هایه کاریر، صندلی کامل، منبع آب رادیاتور، شلنگ آب رادیاتور، کاسه نمد چرخ عقب و ... از جمله انواع لوازم یدکی لودر هیوندا به شمار می روند.

با آسیب دیدگی هر یک از  قطعات لودر هیوندا، این ماشین دچار مشکل و نقص فنی می گردد که ممکن است عملکرد لودر را کاهش دهد. بدین ترتیب جهت تأمین انواع لوازم یدکی لودر هیوندا می توانید از طریق مجموعۀ پارت یدک راهسازی اقدام نموده و کاملاً تضمین شده، قطعات اورجینال را خریداری نمائید.

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 336
نمایش همه
علاقه مندی ها ()