لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو قطعات اصلی این ماشین سنگین را تشکیل می دهند و به همین دلیل سالم نگه داشتن آنها برای مالک آن حائز اهمیت است. با توجه به ارزش و بهای ماشین بیل، می بایست در سالم نگه داشتن آنها کوشا بود و انجام سرویس دوره ای ماشین می تواند مانع از گسترش قسمت آسیب دیده شد. با توجه به جثۀ بزرگی که ماشین آلات سنگین دارند، طبیعتاً از انواع قطعات کوچک و بزرگ تشکیل شده اند. بنابراین توسط مراکز فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو، قطعات متعددی متناسب با مدل های تولیدی این برند عرضه می شوند. پارت یدک راهسازی دارای سابقۀ طولانی در عرصۀ فروش انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو و برندهای معتبر در تهران و شهرستان های می باشند.

سفارش کلیۀ لوازم یدکی انواع بیل مکانیکی ولوو  

به عنوان مثال تنها قسمت گردان متشکل از انواع قطعاتی است که هر کدام از آنها نقش تعیین کننده در نحوۀ عملکرد این قسمت دارد. اتاقک یا همان کابین بیل مکانیکی جزء اصلی ترین قسمت های این ماشین محسوب می شود که دارای قابلیت گردان است. جهت هدایت بیل طراحی شده است و دارای لوازم یدکی اختصاصی می باشد. هنگام خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو توصیه می کنیم از اصل بودن قطعات اطمینان حاصل نموده و به مراکز معتبر برای تهیۀ این نوع قطعات مراجعه نمائید.

اجزای اصلی بیل مکانیکی را قطعات باکت، دکل، استیک و شاسی تشکیل می دهد که هر دسته بندی دارای لوازم یدکی متعددی هستند. در صورت آسیب دیدگی لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو، توصیه می کنیم تطبیق مشخصات فنی قطعۀ خریداری شده را با لوازم یدکی فابریک بیل در نظر بگیرید. جهت سفارش قطعات بیل مکانیکی ولوو چرخ زنجیری و یا چرخ لاستیکی می توانید با بخش فروش مجموعۀ پارت یدک راهسازی تماس بگیرید.

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 425
نمایش همه
علاقه مندی ها ()