بیل مکانیکی به عنوان یکی از ماشین آلات پرکاربرد در اجرای پروژه های گوناگون به شمار می رود. شرکت های بزرگ در حوزۀ ساخت ماشین آلات راهسازی توانسته اند موفق به طراحی و ساخت انواع بیل مکانیکی شوند. خرید و فروش  قطعات بیل مکانیکی هیوندا در راستای جایگزین نمودن لوازم یدکی معیوب در سراسر کشور صورت می پذیرد.

خرید قطعات بیل مکانیکی اصل هیوندا با قیمت ارزان

نمونۀ اولیه از ماشین بیل مکانیکی توسط فردی به نام ویلیام اسمیت اوتیس در سال 1836 میلادی ساخته شد که موارد کاربرد آن در عملیات حفاری و خاکبرداری بسیار چشمگیر بود. با گذشت زمان شرکت های متعددی منجمله هیوندا توانستند موفق به ساخت انواع بیل مکانیکی در مدل های مختلف گردند. به دنبال این جریان، توسط برخی از مراکز و فروشگاه ها، واردات و فروش قطعات بیل مکانیکی هیوندا صورت می پذیرد. فروشگاه سرویس قطعه نیز در تهران با اتکاء به نیروی فروش مجرب تلاش نموده پس از بررسی انواع بیل مکانیکی رایج در کشور، امکان خرید انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا را برای دارندگان فراهم آورند.

بیل مکانیکی چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی از انواع بیل مکانیکی موجود در بازار به شمار می روند که بر اساس شکل ظاهری و کاربری که دارند در دسته بندی های مختلف ساخته شده و مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در نتیجه سالم بودن قطعات بیل مکانیکی هیوندا بر روی سرعت اجرای پروژه های مختلف مؤثر است.

در صورت ملاحظۀ نقص فنی در عملکرد بیل مکانیکی، توصیه می کنیم نسبت به تعویض قطعات معیوب هر چه سریعتر اقدام نمائید. سوینگ بیل، درایو سوئینگ، بازوی باکت، بدنۀ بیل، رولیک زیربندی، جک بوم، پمپ های هیدرولیکی، کابین راننده، شیر کنترل، لینک اچ بیل، یاتاقان متحرک و ثابت، دانه های زنجیر و ... برخی از انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا محسوب می شوند که توسط فروشگاه سرویس قطعه می توانید آنها را تهیه نمائید.

  فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 381
نمایش همه
علاقه مندی ها ()