لودر در مدل های مختلف جهت اجرای عملیات عمرانی و راهسازی به کار برده می شوند که البته مهمترین وسیله در امور پروژه های ساخت و ساز نیز به شمار می روند. لودر به دلیل نوع طراحی ساختاری که از آن برخوردار است، از نظر کاربری دارای انعطاف پذیری بالاست و علاوه بر امور جابجایی خاک، نخاله های ساختمانی، استخراج معدن، جهت انتقال و حمل کنده های چوب و مواردی از این قبیل نیز مورد استفاده قرار گرفته می شوند و قطعاً سالم بودن  قطعات لودر کوماتسو نقش بسزایی در سرعت اجرای پروژه ها دارد. فروش قطعات لودر کوماتسو توسط فروشگاه سرویس قطعه بر اساس تقسیم بندی مدل های مختلف تولیدات این کمپانی معتبر صورت می گیرد.

خرید قطعات انواع لودر کوماتسو

لودر چرخ زنجیری، لودر چرخ لاستیکی و بکهو لودر از جمله دسته بندی های اصلی محصولات شرکت کوماتسو محسوب می شوند که توسط این کمپانی معتبر در ابعاد متفاوت ساخته و در دسترس صاحبان صنایع و شرکت های کوچک و بزرگ قرار گرفته می شوند. بنابراین هنگام خرید قطعات لودر کوماتسو بایستی این نکتۀ مهم را در نظر داشته باشید و بر پایۀ مدل لودر و مشخصات فنی قطعات فابریک ماشین، فرآیند خرید را انجام دهید.

بدیهی است عدم توجه به این موضوع مهم و به کارگیری قطعات تقلبی و نامناسب می تواند در مدت زمان کوتاهی حجم خسارت وارده به لودر را دو  چندان نماید. بدین ترتیب لوازم یدکی و  لوازم یدکی لودر کوماتسو اصل که متصل به قطعۀ جایگزین هستند، می توانند دچار فرسایش شوند و آسیب جدی به آنها وارد کنند. قطعات موتوری، لوازم یدکی پمپ هیدرولیک، قطعات انتقال قدرت، لوازم یدکی چرخ و زیربندی لودر، انواع فیلترات و ... برخی از دسته بندی های اصلی قطعات انواع لودر کوماتسو محسوب می شوند. هر یک از انواع لوازم یدکی ماشین آلات سنگین را می توانید از طریق فروشگاه سرویس قطعه استعلام نموده و با ضمانت اصالت و قیمت ارزان خریداری نمائید.

  فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 414
نمایش همه
علاقه مندی ها ()