قطعات بلدوزر کوماتسو اجزای اصلی این ماشین را تشکیل می دهند که ما قصد داریم در این پست به صورت مختصر به این موضوع مهم بپردازیم. در حال حاضر به سهولت می توانید از طریق شماره تماس های موجود در سایت فروشگاه سرویس قطعه، با کارشناسان فروش تماس بگیرید و موجود بودن قطعات بلدوزر کوماتسو و دیگر برندهای معتبر را استعلام نمائید.

بلدوزر یکی دیگر از ماشین های سنگین و راهسازی است که توسط شرکت های بزرگ ساخته می شوند. از این دستگاه به عنوان ماشین خط مقدم در عملیات های عمرانی و راهسازی استفاده می نمایند و از قدرت عملیاتی بالایی برخوردار است. جهت هموارسازی پستی و بلندی های سطوح خاکی از ماشین لودر و بلدوزر کوماتسو بهره گرفته می شود. طراحی لوازم یدکی و قطعات بلدوزر کوماتسو به نحوی طراحی شده اند که جهت اجرا در پروژه های کوچک و بزرگ از مزایای آن بهره گرفته می شود.

سفارش انواع قطعات و لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو

بلدوزر کوماتسو متشکل از انواع قطعات ریز و درشت است که هر کدام از آنها به منظور انجام فعالیت خاص در دسته بندی های مختلف به کار برده شده اند. در نتیجه عدم عملکرد صحیح هر کدام از قطعات بلدوزر کوماتسو، بایستی به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته شوند و در صورت نیاز نسبت به تعمیر و یا تعویض لوازم یدکی اقدامات لازم صورت گیرد.

قطعات موتوری بلدوزر، قطعات فیلترات بلدوزر، قطعات زیربندی، لوازم یدکی سیستم احتراق و ... برخی از دسته بندی های اصلی ماشین های بلدوزر به شمار می روند که شامل قطعات متعددی هستند که سالم بودن آنها جهت اجرای کار ضرورت دارد. فروش لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو و سایر برند های معتبر از طریق این مجموعه انجم می گیرد. 

گاردان، چراغ های جلو و راهنما، مخزن آب رادیاتور، مخزن آب، کیت جک پالت، صفحه گرافیت چرخ، کیت کامل جک پاکت، صندلی کابین، فیلتر هواکش بیرونی، منبع آب رادیاتور، فیلتر روغن، کیت جک خالی کن، شاطون موتور، کیت گیربکس هیدرومک، شافت گیربکس و ... برخی از انواع قطعات بلدوزر کوماتسو محسوب می شوند که می توانید از طریق فروشگاه سرویس قطعه به صورت اورجینال تهیه نمائید.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 393
نمایش همه
علاقه مندی ها ()