لودر به عنوان یکی از ماشین آلات سنگین محسوب می شود که توسط کمپانی ولوو در اقسام مختلف ساخته اند. لودر چرخ زنجیری، لودر چرخ لاستیکی و بکهو لودر سه دسته بندی اصلی از مدل های لودر به شمار می روند که توسط این شرکت با مدل های متفاوت تولید می شوند.

افرادی که مالک یکی از لودرهای برند ولوو هستند، می توانند جهت خرید لوازم یدکی لودر ولوو از طریق مراکز عرضه کنندۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین اقدام نمایند. پارت یدک راهسازی نیز توانسته در این حوزه گام برداشته و به عنوان یکی از واردکنندگان بزرگ موفق به عرضۀ انواع قطعات لودر ولوو و دیگر برندهای مطرح در سراسر کشور گردد.

خرید انواع لودر چرخ زنجیری ولوو

لودرهای معمولی و کمرشکن از جمله دسته بندی های اصلی لودر محسوب می شوند که دارای سیستم فرمان متمایز نسبت به یکدیگر هستند. به عبارتی استفاده از جک هیدرولیکی در طراحی برخی از لودرها، امکان استفاده از لودر را برای اوپراتور تسهیل نموده است. از این رو اگر لوازم یدکی لودر هیدرولیکی ولوو دچار آسیب شود، در این صورت بایستی آنها را با قطعات نو جایگزین نمود. لودر چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی متشکل از  قطعات لودر ولوو مختلفی است. هر کدام از آنها در عملکرد لودر دارای تعریف مجزا هستند و عملکرد خاصی برای آنها در نظر گرفته شده است. بدین ترتیب ایجاد اختلال در سیستم های فرمان و کنترل هیدرولیکی و الکتریکی لودر نیاز به بررسی بیشتر دارد. بدین وسیله جهت تأمین قطعات و لوازم یدکی لودر ولوو می توانید از طریق مجموعۀ پارت یدک راهسازی، موجود بودن آنها را استعلام نموده و سپس متناسب با نیاز ماشین و مرتفع نمودن ایرادات فنی لودر، قطعات اورجینال را تهیه نمائید.

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 387
نمایش همه
علاقه مندی ها ()