قطعات بیل مکانیکی هیوندا بخش های اصلی آن را تشکیل می دهند و به نوعی عامل اصلی برای عملکرد بالای آن می باشد. بیل مکانیکی به عنوان یکی از ماشین آلات سنگین جهت انجام پروژه های متعددی همچون گودبرداری، حفر کانال، لایروبی سد، حمل و جابجایی مصالح و تنه درخت، تخریب سازه های بتنی و ... مورد استفاده قرار گرفته می شود. ماشین بیل دارای بازوی مفصلی با یک جام کوچک عمق دار می باشد که امکان خاکبرداری حجیم زمین را فراهم می باسد. ضمن آنکه با افزودن یک سری قطعات بیل مکانیکی هیوندا  مجزا همچون چنگک، مته، قیچی فلزبر، گراپ، چکش و ... می توان از قدرت بازوی مفصلی جهت تخریب سازه های مستحکم، برش فلزات و مواردی از این قبیل استفاده نمود.

واردات و پخش قطعات انواع بیل مکانیکی هیوندا

بدیهی است شاهد واردات و فروش قطعات بیل مکانیکی هیوندا و برندهای معتبر دیگر در ایران باشیم. فروشگاه سرویس قطعه همواره در تلاش است که قطعات و لوازم یدکی انواع بیل مکانیکی، لودر، گریدر، غلتک و ... را متناسب با نیاز مالکین ماشین آلات سنگین برآورده سازد.

علت بررسی و خرید قطعات بیل مکانیکی هیوندا

بیل مکانیکی قابلیت اجرای کارهای سنگین را دارد و به همین دلیل قطعات اصلی تشکیل دهندۀ بیل بسیار مقاوم ساخته شده است. ایجاد کوچکترین نقص فنی و آسیب به هر یک از لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا، می بایست هر چه سریعتر نسبت به تعویض آنها اقدام نمود. عدم توجه به این موضوع مهم، می تواند میزان آسیب دیدگی و خسارت وارده را دو چندان نماید. عمدۀ کاربرد بیل را می توان در اجرای پروژه های ساختمانی و شهری ملاحظه نمود. عرضۀ  لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا توسط مراکز توزیع تجهیزات ماشین آلات سنگین بر اساس مدل های رایج این برند در داخل کشور صورت می گیرد. در نتیجه می توانید از طریق فروشگاه سرویس قطعه، موجودیت لوازم یدکی مورد نظر خود را استعلام نمائید.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 439
نمایش همه
علاقه مندی ها ()