بیل مکانیکی به عنوان یکی از ماشین آلات پر کاربرد در اجرای پروژه های ساختمانی و راهسازی به شمار می رود. اکثر لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو وارداتی هستند و به همین دلیل، هنگام خرید قطعات نیاز به بررسی و توجه بیشتری می باشد. جهت تأمین  لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو  می توانید به فروشگاه های معتبر عرضۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین مراجعه نمائید. چرا که متأسفانه در سطح بازار انواع لوازم یدکی تقلبی و فیک بجای قطعات اصل به فروش می رسند. در صورتی که افراد اطلاعات جامعی نسبت به شناخت قطعات اصل از تقلبی نداشته باشند، با خرید قطعات تقلبی ممکن است صدمات جدی به ماشین وارد نمایند. پارت یدک راهسازی از جمله مراکز بزرگ در حوزۀ فروش قطعات انواع بیل مکانیکی ولوو و دیگر برندهای معروف فعالیت می کند.  

مهمترین مشخصه های قطعات بیل مکانیکی ولوو اصل

بدون شک کاربرد بیل مکانیکی را در سطح شهر ملاحظه نموده اید که در اجرای پروژه های ساخت و ساز جهت امور گودبرداری زمین از مزایای آن استفاده می نمایند. بیل مکانیکی مجهز به بازوی مفصلی با باکت با عمق زیاد می باشد که فرآیند خاکبرداری عمیق را تسهیل می نماید. قیچی فلز بر، چنگک، پیکور، سنگ جت و گراب از جمله قطعات بیل مکانیکی ولوو هستند که دارندگان این ماشین توانسته اند جهت تخریب یک سازه، برش فلزات و مواردی از این قبیل از قابلیت های بیل بهره گیرند.

قیمت قطعات بیل مکانیکی ولوو  به نوع قطعات و مدل ماشین بستگی دارد. بازو، موتور، شاسی بدنه، کابین راننده، سیستم احتراق، سیستم پمپ هیدرولیک، سیستم حرکتی، چرخ، زیربندی و ... تنها برخی از دسته بندی های اصلی قطعات بیل مکانیکی به شمار می روند. البته هر دسته بندی متشکل از قطعات ریز و درشتی می باشد. بدین ترتیب با مراجعه به مجموعۀ پارت یدک راهسازی می توانید به صورت کاملاً تضمین شده به صورت اورجینال تهیه نمائید.

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 486
نمایش همه
علاقه مندی ها ()