بیل مکانیکی از ماشین آلاتی است که برای حفاری و گودبرداری و جابجایی خاک و لایروبی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. برند کوماتسو از برند های بسیار معتبر در زمینه قطعات ماشین آلات سنگین و راهسازی از جمله بیل مکانیکی می باشد.  لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو دارای مقاومت و استحکام بالایی هستند و در کنار آن دوام بسیار خوبی هم دارند بنابراین یکی از بهترین قطعات بیل مکانیکی ،لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو می باشد. بریا خرید به سایت پارت یدک راهسازی مراجعه نمایید و انواع قطعات مورد نیازتان را تهیه نمایید.

فروش انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو

 قطعات بیل مکانیکی کوماتسو شامل انواع قطعاتی است که در ادامه به برخی از آنها می پردازیم.

 لوازم موتوری مانند بوش، پیستون، یاتاقان میل لنگ، سوپاپ هوا، پمپ انژکتور ،بلوک سیلندر ،پروانه موتور یا سوپاپ دود و غیره است.

لوازم هیدرولیک بیل مکانیکی کوماتسو شامل پمپ هیدرولیک، پمپ مادر ،پمپ سرور ،روتوری گروپ ،پمپ های کارتریجی ،شارژ پمپ ،فرمان و غیره می باشد.

قطعات بیل مکانیکی کوماتسو در قسمت زیر بندی شامل زنجیر کامل با کفشک، رولیک پایین، رولیک بالا ، چرخ ، تیغه ،ناخن ،گوشه و غیره می باشد.

لوازم برقی بیل مکانیکی کوماتسو نیز شامل دینام ،مین برد ،استارت کولر ،ترموستات فشنگی ،سیم کشی و غیره است.

هر یک از این قطعات در جای خود بسیار مهم بوده و ما تنها به بخشی از قطعات بیل مکانیکی کوماتسو اشاره کردیم زیرا این قطعات بسیار گسترده هستند و صحبت از آن در یک مقاله امکان پذیر نمی باشد. آنچه که اهمیت دارد خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو در نوع اصلی استتا بتوانیم بهترین کیفیت مورد انتظار را از آن داشته باشیم و به همین جهت فروشگاه پارت یدک راهسازی بهترین گزینه برای خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو در نوع اصلی و با کیفیت می باشد.

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 503
نمایش همه
علاقه مندی ها ()