در این مطلب می ‌خواهیم به  لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو  بپردازیم و اطلاعاتی مختصر را درباره ی این قطعات بدست آوریم. بیل مکانیکی ها از ماشین آلات صنعتی هستند که در بخش‌ های عمرانی و ساختمانی مانند خاکبرداری ،حفاری ، گودبرداری و غیره استفاده می‌شوند. بیل مکانیکی ولوو از محصولات کمپانی ولوو می باشد که این کمپانی یکی از معتبرترین شرکت های تولید ماشین آلات عمرانی و سنگین همچون بیل مکانیکی می باشد. کمپانی ولوو در سوئد فعالیت دارد و ماشین آلات صنعتی و سنگین و عمرانی را با کیفیت بسیار بالا به تولید می رساند، همچنین لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو یکی از تولیدات بسیار مهم این شرکت می باشد که توسط مجموعه پارت یدک راهسازی به شما ارائه می گردد.

نمایندگی لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو

نمایندگی های کمپانی ولوو در سراسر جهان فعالیت دارند و قطعات بیل مکانیکی ولوو را به دست مصرف کنندگان می رسانند در کشور ما نیز تامین کنندگانی همچون پارت یدک راهسازی انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو و سایر قطعات کمپانی ولوو را ارائه می‌کند که متقاضیان خرید می ‌توانند از طریق سایت این مجموعه، خرید خود را انجام دهند.

مشخصات قطعات بیل مکانیکی ولوو

لوازم یدکی بیل مکانیکی ولوو شامل موتور قدرتمندی است که دارای گشتاور بسیار بالا در دور کم موتور می باشد بنابراین با استفاده از این موتور صرفه جویی بسیاری در سوخت خواهیم داشت.

قطعات بیل مکانیکی ولوو در قسمت کابین با تسلط کامل اپراتور بوده و فرد هدایت کننده دارای دید بسیار وسیع و فضای کافی برای هدایت این ماشین می باشد.

استفاده از سیستم هیدرولیک بسیار مناسب و هوشمند در بیل مکانیکی ولوو موجب استفاده ی بسیار راحت تر از این ماشین شده است.

 قطعات بیل مکانیکی ولوو به جهت کیفیت بالا در طراحی و ساخت ،عملکرد بسیار عالی دارند و دسترسی به قطعات موتوری در زمان سرویس و نگهداری بسیار آسان می باشد.

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 474
نمایش همه
علاقه مندی ها ()