نحوه خرید قطعات لودر ولوو

در صورتی که هدف از حضور شما در این وب سایت، خرید قطعات لودر ولوو می‌باشد، پیشنهاد می‌شود با مشاورین فروش سرویس قطعه، تماس حاصل نمایید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر از ساختار این لودر همراه ما باشید. به طور کلی، به هر ماشین و تجهیزات سنگینی که در صنعت ساختمان برای بارگیری یا کنار زدن نخاله ها، آسفالت و سایر مواد استفاده می شود، لودر گفته می شود. شایان ذکر است که بسته به کاری که این ماشین آلات انجام می‌دهند، نام های مختلفی به آن اختصاص داده می شود، که از آن جمله می‌توان به  لودر جلو، لودر ، بارگذار، لودر چرخ و غیره اشاره کرد.

ساختار یک لودر

در صورت نیاز به کسب هر گونه اطلاع در زمینه قطعات لودر ولوو ، با مشاورین سرویس قطعه تماس حاصل نمایید.  در ادامه، به ساختار و  برخی از قطعات مشترک انواع مختلف لودر  پرداخته می‌شود:

  • کابین بالای لودر: کابینی که در بالای تراکتور قرار دارد، جایی است که می توانید کنترل‌های لودر را پیدا کنید! برخی از کابین‌ها به طور کامل توسط شیشه ایمنی محصور شده‌اند، در حالی که برخی دیگر از ساختار سایبان باز برای محافظت از اپراتور استفاده می‌کنند. در داخل کابین، یک اپراتور می‌تواند کل محیط اطراف خود را از یک موقعیت امن کنترل کند. صندلی داخل کابین می تواند چرخیده و به شما این امکان را دهد که به راحتی از لودر جلویی به بیل مکانیکی جابجا شوید.
  • درایوهای نهایی: این بخش، شامل یک موتور هیدرولیک و یک سیستم چرخ دنده است که توسط یک محور محرک به موتور بالا متصل شده و انرژی لازم را فراهم می‌کند. همچنین درایوهای نهایی،  به هر مسیر اجازه می دهد تا برای گردش به چپ و راست به صورت جداگانه تغذیه شود. توقف یک مسیر در حالی که مسیر دیگر حرکت می کند، به کل بیل مکانیکی اجازه می دهد تا در محل بچرخد.
  • تیغه: این قطعه، در همه مدل ها گنجانده نشده و ممکن است یک آیتم اختیاری باشد. افزودن یک تیغه بولدوزر به زیرشاخه؛ به بیل مکانیکی این اجازه را می‌دهد تا مواد سست را از زمین جابجا نماید.

بهترین مرکز قطعات لودر ولوو

در نهایت لازم به یادآوری است که سرویس قطعه از جمله بهترین مراکز تامین  لوازم یدکی لودر ولوو  بوده! و همواره این اطمینان را به مشتریان خود می‌دهد که با خرید محصولات این مجموعه، به بهترین قطعات لودر ولوو دسترسی خواهند داشت. پیشنهاد می‌کنیم در صورت نیاز به خرید قطعات لودر ولوو و همچنین طرح هر گونه سوالی، با مشاورین سرویس قطعه تماس حاصل نمایید. بخش پشتیبانی سرویس قطعه نیز به صورت شبانه روزی، آماده ارائه خدمت می‌باشد.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 464
نمایش همه
علاقه مندی ها ()