لوازم یدکی لیفتراک بر اساس نوع کاربری که دارد، در ساخت ماشین لیفتراک مورد استفاده قرار گرفته می شوند. همانطور که می دانید لیفتراک از اجزای مختلفی تشکیل شده است که امکان حمل و بارگیری کالاها را برای اپراتور فراهم می سازد. با توجه به نوع کاربری که ماشین لیفتراک دارد، قطعات مرتبط به کابین راننده از دوام و استحکام بالایی برخوردار است.

فروش لوازم یدکی لیفتراک در دسته بندی متفاوتی صورت می گیرد که ارتباط مستقیم با مدل، برند و ظرفیت باربری ماشین آلات لیفتراک دارد. برای اطلاع از قیمت قطعات لیفتراک و دیگر ماشین آلات سنگین می توانید از طریق پارت یدک راهسازی استعلام نمائید. این مجموعه معتبر به صورت تخصصی در حوزۀ واردات و عرضۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین از جمله انواع لیفتراک، جرثقیل، گریدر، لودر، بیل مکانیکی و ... فعالیت دارد.

تأمین لوازم یدکی اورجینال انواع لیفتراک

لیفتراک از جمله دستگاه های پیچیده همچون دیگر ماشین آلات سنگین لودر، جرثقیل و امثال آن نمی باشد ولی طراحی قطعات لیفتراک به نحوی است که موجب تمایز عمدۀ آن با دیگر ماشین آلات رایج در امور راهسازی شده است. دکل، پنگال، صفحه حمل کننده، کابین راننده، تایر ها، چراغ ها، صفحه نمایشگر تخمین وزن بار، موتورف پدال ترمز و ... برخی از انواع لوازم یدکی لیفتراک به شمار می روند. با استفاده از لیفتراک، به سهولت می توان در مدت زمان اندک حجم زیادی از بار را در راستای عمودی جابجا نمود. ضمن آنکه سرعت پروسۀ بسته بندی و حمل و نقل محصولات در شرکت های بزرگ افزایش چشمگیری داشته است.

قیمت  قطعات لیفتراک به عوامل متعددی بستگی دارد که می توان به نوع قطعات و برند گریدر اشاره نمود. بدیهی است سلامت قطعات و خرید لوازم یدکی لیفتراک اورجینال، تضمین کنندۀ حمل و نقل کالا در صنایع مختلف می باشد. برای آگاهی از موجود بودن انواع قطعات لیفتراک کوماتسو، هیوندا و ... می توانید با دفتر فروش پارت یدک راهسازی تماس حاصل فرمائید.

 پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 468
نمایش همه
علاقه مندی ها ()