لوازم یدکی جرثقیل شامل قطعات کوچک و بزرگی است که در دسته بندی های متفاوتی در طراحی و ساخت یک جرثقیل مورد استفاده قرار گرفته می شود. در این پست قصد داریم به معرفی برخی از انواع  لوازم یدکی جرثقیل بپردازیم و اینکه متناسب با موقعیت های مختلف می توان مناسب ترین جرثقیل را جهت حمل و جابجایی وسایل سنگین تهیه نمود. فروش لوازم یدکی جرثقیل بر اساس مدل و برند آن صورت می گیرد. در حال حاضر انواع جرثقیل متحرک، جرثقیل سقفی، جرثقیل پشت خودرو و ... توسط صاحبان صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود و کاربرد آنها می تواند اجرای یک سری فعالیت ها را تسریع ببخشد.  

پارت یدک راهسازی از دیگر مراکز بزرگ توزیع کنندۀ تجهیزات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین در سطح بازار فعالیت دارد و توانسته با بررسی نیاز مشتریان، انواع قطعات جرثقیل را در مدل و برندهای مختلف تأمین و عرضه نماید. در ادامه به برخی از دسته بندی های اصلی لوازم یدکی جرثقیل می پردازیم .

خرید انواع قطعات جرثقیل کامیونی

جرثقیل کامیونی یکی از پرکاربردترین انواع جرثقیل موجود در بازار محسوب می شود که قابلیت حمل و جابجایی آن راحت و به همین دلیل جهت اجرای پروژه های ساختمانی، عمرانی و ... به سهولت می توانند از آن بهره گیریند. قلاب اصلی، قرقره سیسک بوکسل، بوم، ترم وینچ، کفشک جک پایه، وزنه تعادل، اهرم های کنترل جک های پایه، کابین اپراتور، وینچ اصلی و کمکی و ... برخی از انواع  قطعات جرثقیل به شمار می روند. در نتیجه متناسب با مدل و برند جرثقیل، در حال حاضر امکان خرید لوازم یدکی جرثقیل کوماتسو، کاترپیلار، هیوندا، دوسان و ... برای دارندگان این نوع ماشین آلات فراهم می باشد. جهت استعلام موجود بودن و قیمت لوازم یدکی جرثقیل می توانید واحد فروش شرکت پارت یدک راهسازی تماس حاصل فرمائید.

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 467
نمایش همه
علاقه مندی ها ()