بلدوزر کوماتسو از انواع بهترین بلدوزر هایی است که مورد استفاده برای انواع فعالیت های عمرانی بوده و این بلدوزر به واسطه ی تیغه ی فولادی بزرگی که دارد ، می تواند حجم بالایی از خاک و شن و ماسه و... را جابجا کند. قطعات بلدوزر کوماتسو مهم ترین بخش در این ماشین هستند که باید عملکرد صحیحی داشته باشند تا بتوانیم عملکرد کلی خوبی را از این ماشین مشاهده کنیم. قطعات بلدوزر کوماتسو در کشور ما و در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد زیرا این قطعات بسیار با کیفیت هستند و دوام و ماندگاری بالایی دارند.

انواع قطعات بلدوزر کوماتسو

قطعات بلدوزر کوماتسو شامل انواع مختلفی بوده که با توجه به مدل گریدر می تواند متفاوت از هم باشد. به طور کلی بلدوزر ها از دو بخش کابین با سطح فوقانی و زیربندی با انواع قطعات تشکیل می شود. این ماشین در قسمت فوقانی در مدل های زره پوش و معمولی می باشد و دارای تفاوت هایی می  باشند و اگر بخواهیم تفاوت استفاده از این دو بلدوزر را بگوییم، می توان به استفاده از بلدوزر معمولی برای پروژه های عمرانی و استفاده از بلدوزر زره پوش برای معادن و پروژه ی نظامی اشاره کرد. از مهم ترین قطعات بلدوزر کوماتسو در این ماشین، تیغه و ریپر می باشد که با استفاده از آن می تواند شیار بر روی زمین ایجاد کند و مصالح را انتقال دهد. 

در صورتی که بدون توجه به برند قطعات بلدوزر را تهیه کنید ، به ضرر شما خواهد بود و باید حتما برند قطعه را مورد توجه قرر دهید و از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید و در صورت نیاز از مراکز با سابقه اطلاعات لازم را کسب نمایید، همکاران ما در این زمینه می توانند به شما کمک کنند. خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو از سرویس قطعه به صورت اینترنتی هم می باشد بنابراین بدون نیاز به مراجعه حضوری با ثبت سفارش می توانید قطعات مورد نظر خود را تهیه فرمایید.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 559
نمایش همه
علاقه مندی ها ()