گریدر از انواع ماشین آلات پر کاربرد در عمران از جمله راهسازی می باشد . این ماشین می تواند شیب دهی سطوح را به خوبی انجام دهد ، همین طور با استفاده از گریدر می توان حجم بالایی از خاک را به محیط های کناری انتقال داد. قطعات هپکو مورد استفاده در گریدر موضوع این مقاله بوده و باید توجه داشته باشید که انتخاب قطعه برای ماشین های سنگین اهمیت فراوانی دارد. با توجه به این که تولید کنندگان زیادی در تولید قطعات گریدر فعالیت دارند باید حتما قطعات با کیفیتی را خریداری کنیم. قطعات گریدر هپکو از انواع قطعات با کیفیت و شناخته شده در سطح جهان است که از بهترین گزینه ها برای خرید لوازم یدکی گریدر می باشد.

گریدر هپکو یکسان سازی سطوح مختلف را انجام داده و از دیگر فعالیت های آن می توان به برف روبی، شیب بندی دقیق، حمل خاک به اطراف ، کندن جوی و... اشاره کرد. گریدر ها در زمان کار با مشکل خرابی و یا شستگی قطعه روبرو می شوند و به همین دلیل باید خرید مجدد قطعه انجام گیرد. به طور کلی تمام ماشین ها پس از مدتی نیاز به قطعه پیدا می کنند زیرا در صورت خراب نشدن قطعه نیز ممکن است این لوازم فرسوده شده و به همین جهت نیاز به خرید قطعه باشد. 

فروش قطعات گریدر هپکو

فروش لوازم یدکی گریدر هپکو در فروشگاه سرویس قطعه انجام می گیرد و افراد برای تهیه انواع لوازم یدکی ماشین آلات خود می توانند با مراجعه به سایت این مجموعه خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. در زمان خرید باید به اصل بودن قطعات دقت داشته باشید زیرا سود جویانی در بازار های فروش قطعه وجود دارند که قطعات تقلبی را به جای قطعات اصلی به فروش می رسانند بنابراین با خرید از سرویس قطعه شما بدون نگرانی می توانید خرید خود را انجام دهید.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 466
نمایش همه
علاقه مندی ها ()