لوازم یدکی لیفتراک شامل قطعات کوچک و بزرگی می باشد که تعبیۀ هر کدام از آنها درون سیستم های مختلف لیفتراک برنامه ریزی شده است. بنابراین ایجاد کوچکترین اختلال در کارکرد آنها، نیاز به بررسی وضعیت لیفتراک از نظر مکانیکی است و نهایتاً در صورت نیاز، می توان لوازم یدکی لیفتراک اصل را جایگزین لوازم یدکی لیفتراک آسیب دیده نمود.

لیفتراک از دسته ماشین آلات پر کاربرد در صنایع حمل و نقل به شمار می رود چون طراحی قطعات لیفتراک به نحوی است که امکان حمل و جابجایی وسایل را حور محور عمودی فراهم می آورد. جهت خرید لوازم یدکی لیفتراک می توانید از طریق پارت یدک راهسازی اقدام نمائید.

خرید قطعات انواع لیفتراک با برندهای خارجی و ایرانی

همانطور که گفته شد، لیفتراک متشکل از قطعات متحرکی است که به راننده اجازه می دهد کنترل بهتری بر روی اجزای مختلف لیفتراک داشته باشد و راحت تر جابجایی وسایل را در مسافت کوتاه و یا طولانی انجام دهد. فروش لوازم یدکی لیفتراک بر اساس مدل و برندهای این خودرو در سطح بازار صورت می گیرد. از این رو افرادی که مالک ماشین آلات لیفتراک هستند، می توانند به صورت تلفنی و یا اینترنتی، قطعات لیفتراک مورد نظر خود را از مراکز فروش لوازم یدکی ماشین آلات سنگین استعلام نموده و سپس به راحتی برای خرید آنها اقدام نمایند.

فروش قطعات لیفتراک در سه دسته بندی اصلی بر اساس نوع ساختار آنها صورت می گیرد که می توان به قطعات لیفتراک برقی، قطعات لیفتراک بنزینی و قطعات لیفتراک دوگانه سوز اشاره نمود. صاحبان صنایع متناسب با حجم کار، بودجه و فضای به کارگیری لیفتراک، این نوع ماشین را تأمین می کنند. طبیعتاً هنگامی که دچار آسیب دیدگی فنی قرار می گیرد، نیازمند به خرید لوازم یدکی لیفتراک اورجینال خواهید داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش قطعات و لوازم یدکی لیفتراک مجموعۀ پارت یدک راهسازی تماس حاصل فرمائید و قطعات مورد نظر خود را استعلام نمائید.

 پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 519
نمایش همه
علاقه مندی ها ()