لوازم یدکی گریدر به شکلی طراحی شده اند که قابلیت تسطیح جاده های خاکی و تنظیم شیب سطوح خاکریزی را فراهم نموده است. با توجه به برخورد مستقیم برخی از قطعات گریدر با سطوح خاکی و سنگ، هر لحظه امکان بروز آسیب دیدگی برای آنها وجود دارد که در این صورت، ممکن است نیاز به خرید لوازم یدکی گریدر داشته باشید.

پارت یدک راهسازی یکی از مراکز بزرگ و شناخته شده در حوزۀ واردات و فروش تجهیزات و قطعات ماشین آلات راهسازی همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد و طی سال ها فعالیت مداوم توانسته اند شرایط را برای خرید قطعات اصل گریدر فراهم سازند.

اجزا و قطعات اصلی گریدر

در ادامۀ مقاله بیشتر به نحوۀ عملکرد گریدر می پردازیم تا بیشتر با نوع کاربرد آن آشنا شویم. اجرای پروژه های خاکبرداری از بخش های گود و عمیق را عمل بالانس یا تعادل می نامند و به عملیات شکل بندی و تنظیم نهایی هر لایه از راه نیز اصلاح گفته می شود.

در حال حاضر متناسب با انواع گریدر، فروش لوازم یدکی گریدر در سه دسته بندی اصلی قطعات گریدر نوع سبک، لوازم یدکی گریدر نوع نیمه سنگین و قطعات گریدر نوع سنگین صورت می گیرد. البته بسته به مدل و برند گریدر، باید هر یک از قطعات اصل گریدر را تهیه نمائید. از انواع لوازم یدکی گریدر می توان به قطعات بوش موتور، رولیک، انواع کابل، قطعات پمپ هیدرولیک، قطعات جک، کاسه نمد، یاتاقان متحرک و ثابت، بلبرینگ، پمپ باد، انواع فیلترات، درایو چرخ جلو، تیغه، محورهای عقب و ... اشاره نمود.

اگر نیازمند به خرید قطعات گریدر با برندهای کوماتسو، کاترپیلار، هپکو، هیوندای و ... هستید، می توانید به واسطۀ پارت یدک راهسازی قطعات مورد نظر خود را استعلام نموده و پس از اطمینان از اصل بودن و قیمت مناسب به صور اینترنتی و یا حضوری تهیه نمائید.

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 485
نمایش همه
علاقه مندی ها ()