جرثقیل از دیگر ماشین آلات مهم و پرکاربرد در برخی از صنایع راهسازی، حمل و نقل، ساختمان سازی، کشتی سازی و ... به شمار می رود که در ادامۀ مقاله بیشتر به ویژگی و اجزای تشکیل دهندۀ جرثقیل می پردازیم تا هنگام خرید لوازم یدکی جرثقیل بتوانید با آسودگی خاطر، از مراکز معتبر قطعات را تهیه نمائید. طراحی جرثقیل به نحوی است که دارای قلاب است که امکان نگهداری و یا رها کردن بار را برای راننده میسر می سازد و لوازم یدکی جرثقیل به نحوی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تا قابلیت جابجایی وسایل و بارهای سنگین را داشته باشند.

پارت یدک راهسازی برای سال های متوالی است که در حوزۀ واردات و پخش قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین منجمله قطعات جرثقیل، بیل مکانیکی، گریدر، انواع لودر، غلتک و ... با برندهای معروف فعالیت دارد و همواره در تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی در سراسر کشور می باشد.

اجزا و لوازم یدکی جرثقیل

از اجزای مهم و اساسی جرثقیل می توان به قلاب، بالابر، پمپ هیدرولیک، بوم، بدنۀ جرثقیل، جک های تعادل، وینچ، دنده، چرخ دستی، پل، ستون ها، باند، بارکش انتهایی، سیستم برق، کنترل ها، موتور گیربکس، ضربه گیر، افکتورهای نهایی و ... اشاره نمود. به طور کلی هر کدام از قطعات جرثقیل نقش اساسی در عملکرد آن دارد و در صورت بروز مشکل فنی برای آنها، می تواند اختلال در عملکرد کلی جرثقیل و یا به توقف کامل جرثقیل بی انجامد.

بنابراین به محض مشاهدۀ کوچکترین آسیب دیدگی و ترک خوردگی برای لوازم یدکی جرثقیل، باید جرثقیل مورد بررسی دقیق قرار گرفته شود و تحت نظر مکانیک مجرب، اقدامات لازم برای تعمیر و یا تعویض قطعات جرثقیل صورت گیرد.

پارت یدک راهسازی به عنوان یکی از مراکز شناخته شده در حوزۀ تأمین و فروش تجهیزات و  قطعات جرثقیل در تهران فعالیت دارد و به دلیل داشتن سابقۀ موفقیت آمیز، قادر به عرضۀ قطعات ماشین آلات سنگین در سرتاسر کشور می باشند.

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 477
نمایش همه
علاقه مندی ها ()