لودر ها در پروژه های راهسازی و ساخت و ساز ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند بسیاری از کار های مربوط به ساخت و ساز را با استفاده از این ماشین انجام داد بنابراین این ماشین بسیار کاربردی است. لودر ها توسط کمپانی های تولید صنایع سنگین و ماشین آلات راهسازی به تولید می رسد که در تنوع بالایی در بازار به فروش می رسد.  قطعات لودر کوماتسو یکی از قطعات مورد استفاده در این ماشین بوده که در میان مصرف کنندگان نامی آشنا را دارد و به کیفیت بالا معروف است.

کمپانی کوماتسو از ابرشرکت های تولید ماشین آلات راهسازی و سنگین در ژاپن است. شرکت کوماتسو بعد از کمپانی بزرگ کاترپیلار ، بزرگ ترین شرکت صنایع سنگین می باشد.

قطعات لودر کوماتسو با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته ساخته شده اند و در ساخت آن ها از مواد اولیه درجه یک استفاده شده است. این قطعات در بازار های جهانی فروش بالایی را به خود اختصاص داده و در کشور ما هم توسط فروشگاه سرویس قطعه به فروش می رسد. متقاضیان خرید قطعات لودر کوماتسو با مراجعه به سایت سرویس قطعه درخواست خود را برای خرید بدهند تا این قطعات را به طور مطمئن دریافت نمایند. دقت داشته باشید که لوازم یدکی لودر کوماتسو را از فروشندگان ناشناخته و غیر معتبر خریداری نکنید زیرا این قطعات در انواع تقلبی نیز به فروش می رسد و باید حتما از مجموعه های با سابقه و معتبر مانند فروشگاه سرویس قطعه خریداری نمایید.

فروش اینترنتی قطعات لودر کوماتسو

امروزه فروش اینترنتی لوازم یدکی لودر کوماتسو توسط فروشگاه های اینترنتی انجام می گیرد و افراد زیادی تمایل دارند خرید خود را به صورت آنلاین به دلیل راحتی، انجام دهند. به همین منظور فروشگاه سرویس قطعه نیز اقدام به طراحی وب سایت اختصاصی خود نموده و محصولات خود را به صورت اینترنتی نیز به فروش می رساند. بنابراین شما می توانید به راحتی با مراجعه به سایت ، قطعات لودر کوماتسو و سایر قطعات را خریداری نمایید.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 546
نمایش همه
علاقه مندی ها ()