لودر از جمله ماشین آلات سنگین است که کاربرد آن را می توان در اجرای پروژه های عمرانی متعددی مشاهده نمود. ساخت ماشین لودر در ابعاد و ظرفیت های مختلف صورت می گیرد. لوازم یدکی لودر از قطعات متعددی تشکیل شده است که هر کدام از آنها نقش اساسی بر روی عملکرد کلی لودر خواهد داشت.

لودر مشابه ماشین تراکتور در مدل های مختلف ساخته شده است که مجهز به جام بزرگ بوده و جهت جابجایی خاک و مصالح ساختمانی در پروژه های متعددی به کار برده می شود. موتور، شاسی، جام، زیربندی و ... از جمله انواع  لوازم یدکی لودر  محسوب می شوند.

برای تهیۀ انواع قطعات و لوازم یدکی لودر ولوو، هپکو، کاترپیلار، کوماتسو، هیوندا و ... می توانید با کارشناسان فروش پارت یدک راهسازی تماس بگیرید و توسط این مجموعۀ معتبر، قطعات اورجینال تهیه نمائید.

خرید لوازم یدکی لودر بکهو

ماشین آلات لودر مجهز به سیستم هیدرولیک است که جهت انتقال نیرو از موتور به جام مورد استفاده قرار گرفته می شود. هدف از بکارگیری سیستم هیدرولیکی، تعبیۀ سیستم های کنترل الکترونیکی و کنترل فرمان است تا بدین وسیله بتوانند میزان دقت عملکرد لودر را بهبود ببخشند. قسمت شاسی لودر مرتبط به بدنۀ لودر است که به صورت چرخ لاستیکی با دو طرح معمولی و کمرشکن ساخته می شوند که البته لوازم یدکی لودر چرخ زنجیری به صورت یکپارچه می باشد.

قیمت قطعات لودر به مدل لودر، نوع قطعات و برند لودر وابسته است. علاوه بر آنکه عوامل متعددی از جمله نرخ روز ارز و رایج بودن قطعه نیز بر روی قیمت نهایی لوازم یکی لودر تأثیرگذار خواهد بود. به محض رویت کوچکترین اختلال در عملکرد قسمت شاسی لودر، توصیه می کنیم لودر توسط یک مکانیک مجرب مورد بررسی دقیق قرار گرفته شود تا در صورت لزوم قطعات لودر اورجینال تهیه گردد و جایگزین قطعات معیوب ماشین نمایند. برای خرید لوازم یدکی انواع لودر با برندهای معروف می توانید با مجموعۀ پارت یدک راهسازی تماس حاصل فرمائید.

 

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 580
نمایش همه
علاقه مندی ها ()