لودر به عنوان یکی از ماشین های شناخته شده در زمینۀ اجرای پروژه های عمرانی، راهسازی و ساختمانی در سطح جهانی مورد استفاده قرار گرفته می شود. فروش قطعات لودر کوماتسو بر اساس مدل های رایج این ماشین در سطح کشور، انجام می گیرد. لودر ماشینی همانند تراکتور است که جهت اجرای کلیۀ پروژه های خاکبرداری و حمل مصالح ساختمانی و نخاله های ساختمانی به کار برده می شوند. تنوع مدل و برندهای لودر در سطح بازار بسیار است ولی صنایع مختلف لودر کوماتسو را به دلیل کیفیت بالایی که دارد، تهیه می نمایند. توسط منابع مطمئنی امکان خرید قطعات لودر کوماتسو به صورت اورجینال برای مالکین لودرهای کوماتسو مهیا می باشد.

فروشگاه سرویس قطعه به عنوان یکی از واردکنندگان قطعات ماشین آلات سنگین به صورت اورجینال همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد. توانسته اند جهت جلب رضایت مشتریان، امکان سفارش دهی اینترنتی لوازم یدکی لودر کوماتسو و دیگر قطعات ماشین آلات سنگین را برای صنایع مختلف فراهم سازند.

فروش انواع قطعات لودر چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی کوماتسو

در حال حاضر انواع لودر چرخ زنجیری ، چرخ لاستیکی و بکهو لودر با ظرفیت های متفاوت توسط کمپانی کوماتسو تولید و به بازار عرضه می شوند. صنایع مختلف متناسب با نوع فعالیت صنعتی که قصد انجام دادن آن را دارند، می توانند انواع قطعات لودر چرخ زنجیری کوماتسو و یا لوازم یدکی لودر چرخ لاستیکی کوماتسو را تهیه نمایند.

متناسب با سطوح آسفالت و خاکی توصیه می کنیم مناسب ترین مدل لودر را تهیه نمائید که کنترل فرمان برای راننده به سهولت انجام پذیرد. اصطکاک لاستیک با سطح جاده از جمله مواردی است که تأثیر مستقیم بر روی نوع لودری که در جاده های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود، دارد. به عبارتی متناسب با سطوح خاکی، استفاده از لودر چرخ لاستیکی مناسب تر است و قطعات ماشین دچار مشکل فنی نمی شود. برای خرید انواع لوازم یدکی لودر کوماتسو می توانید از طریق فروشگاه سرویس قطعه تأمین نمائید.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 546
نمایش همه
علاقه مندی ها ()