بلدوزر به عنوان یکی از مهمترین ماشین آلاتی است که در اجرای پروژه های مختلف عمرانی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. از ویژگی های بارز این ماشین بلدوزر می توان به داشتن تیغۀ فولادی بزرگ در قسمت جلوی آن اشاره نمود که امکان جابجایی حجم زیادی مصالح ساختمانی را دارد. قطعات بلدوزر کوماتسو  متشکل از لوازم یدکی مختلفی است که هر کدام از آنها در قسمت های مختلف ماشین مورد استفاده قرار گرفته می شوند. جهت خرید قطعات بلدوزر کوماتسو، پیشنهاد می کنیم به فروشگاه های معتبر عرضۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین مراجعه نمائید. 

فروشگاه سرویس قطعه چندین سال است که فعالیت خود را در زمینۀ فروش لوازم و قطعات ماشین آلات سنگین همانند لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو و دیگر برندهای معروف و شناخته شده فراهم نموده است.

فروش انواع قطعات بلدوزر کوماتسو

در ادامه مقاله به معرفی انواع قطعات بلدوزر کوماتسو می پردازیم و اینکه هر کدام از آنها نقش بسزایی در عملکرد کلی بولدوزر خواهد داشت. فروش لوزام یدکی بلدوزر کوماتسو در دسته بندی های متفاوت همچون قطعات موتور، قطعات بدنه، قطعات اتاق کابین راننده، لوازم یدکی سیستم احتراق بلدوزر، قطعات هیدرولیکی و ... صورت می گیرد. بدین وسیله افرادی که نیازمند به خرید قطعات بلدوزر کوماتسو هستند، صرف نظر از نوع قطعات، مدل بلدوزر نیز حائز اهمیت است.

کاربرد بلدوزر معموری جهت اجرای پروژه های راهسازی است و از بلدوزر زره پوش نیز برای اجرای پروژه های عملیاتی معدنی و نظامی استفاده می شود. این ماشین نیز به دلیل ماهیت فیزیکی که دارد، هر لحظه امکان آسیب جدیدی برای قطعات بلدوزر کوماتسو وجود دارد که در نتیجۀ این موضوع، نیاز به تعویض و یا خرید لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو است که بتوان آنها را جایگزین قطعات آسیب دیده نمود.

برای تهیۀ لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو می توانید با فروشگاه سرویس قطعه تماس حاصل فرمائید و قطعات مورد نظر خود را از نظر موجود بودن و قیمت آنلاین آنها استعلام نمائید.

 

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 515
نمایش همه
علاقه مندی ها ()