شرکت هپکو فعالیت خود را در حوزۀ ساخت ماشین آلات سنگین در شهر اراک آغاز نموده است. این مجموعه به عنوان یکی از شناخته شده ترین کمپانی هایی است که در طول سال ها فعالیت مداوم توانسته انواع ماشین گریدر، غلتک، لودر و دیگر ماشین آلات کشاورزی، معدنی و راهسازی را تولید و به بازار داخلی و خارجی عرضه می نمایند. قطعات گریدر هپکو را می توان به راحتی در سطح بازار تهیه نمود. کاربرد عمدۀ ماشین گریدر جهت شیب سازی سطح جاده، مسطح سازی جاده و همچنین امور برف روبی سطح جاده می باشد. ایجاد کوچکترین اختلال در عملکرد گریدر، نیاز به بررسی بیشتر ماشین بوده و ممکن است نیاز به خرید قطعات گریدر هپکو از فروشگاه های معتبر داشته باشید.

فروشگاه سرویس قطعه جزء یکی از مراکز معتبر در زمینۀ فروش قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات هپکو، کاترپیلار، هیوندا، کوماتسو و ... فعالیت می کند. این مجموعۀ معتبر با بررسی وضعیت بازار تلاش می کنند که انواع قطعات گریدر هپکو اورجینال را در لیست لوازم یدکی به مشتریان عرضه نمایند.

فروش قطعات گریدر هپکو در دسته بندی متفاوت

گریدر کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد و استفاده از آن توانسته حجم کاری و هزینه های اجرای یک پروژه را به حداقل برساند. تنوع قطعات لوازم یدکی گریدر هپکو بسیار است و انجام یک سری فعالیت ها می تواند موجب آسیب دیدگی برخی از لوازم یدکی گریدر هپکو می شود. از این رو پیش از استفادۀ گریدر، بررسی سلامت قطعات ماشین ضرورت دارد.

لوازم یدکی موتوری گریدر هپکو شامل انواع قطعات بوش، سوپاپ هوا، واشر کامل، سر سیلندر، پروانه موتور، پمپ انژکتور، پمپ اوئل، سوپاپ دود و ... می باشد. از قطعات هیدرولیک گریدر هپکو می توان به پمپ مادر، روتوری گروپ، پمپ های دنده ای، شارژ پمپ، پمپ حرکت و ... اشاره نمود.

جهت خرید انواع  لوازم یدکی گریدر هپکو  می توانید به فروشگاه سرویس قطعه مراجعه نمائید.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 454
نمایش همه
علاقه مندی ها ()