بیل مکانیکی یکی از مهمترین ماشین آلاتی است که کاربرد آن را می توان در اجرای اکثر پروژه های عمرانی و ساختمانی مشاهده نمود. به عبارتی با استفاده از این نوع ماشین به سهولت می توان حجم زیادی خاک را از مکانی جابجا نمود. فروش  لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو بر اساس مدل های رایج این ماشین در سطح کشور صورت می گیرد. ماشین بیل مجهز به بیل با عمق بالا می باشد که امکان حفاری عمیق زمین توسط این ماشین میسر است. عرضۀ انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو در دسته بندی های مختلف صورت می گیرد چون ماشین آلات متشکل از اجزای مختلفی هستند که هر قسمت از آنها متشکل از قطعات ریز و درشت می باشند و تأثیر مستقیم بر روی عملکرد کلی بیل مکانیکی خواهد داشت.

پارت یدک راهسازی سال های متوالی است که به عنوان پیشرو در حوزۀ تأمین و پخش قطعات و لوازم یدکی انواع بیل مکانیکی کوماتسو فعالیت خود را آغاز نمود و بیش از گذشته امکانات لازم برای توزیع راحت انواع لوازم یدکی ماشین آلات سنگین در تهران و شهرستان ها دارد.

معرفی انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو

تعدد لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو بسیار است و همانند هر ماشینی امکان آسیب دیدگی برای آن وجود دارد. در این صورت نیاز است که به مراکز معتبر جهت تهیۀ قطعات ماشین اقدام نمائید. اتاقک بیل، چرخ ها، بخش سر بیل، دکل، موتور دیزلی و ... برخی از دسته بندی های اصلی لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو به شمار می روند که متشکل از انواع قطعات مختلف هستند که ارتباط مستقیم با نحوۀ عملکرد بیل در اجرای حفاری زمین خواهد داشت.

جهت اطلاع از آخرین قیمت  قطعات بیل مکانیکی کوماتسو ، کاترپیلار، هیوندا، هیتاچی و ... می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ پارت یدک راهسازی تماس حاصل فرمائید.

 پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 551
نمایش همه
علاقه مندی ها ()