قطعات لودر کوماتسو از مواد اولیۀ درجه یک ساخته شده اند. کوماتسو از جمله شرکت های برتر در حوزۀ ساخت ماشین آلات سنگین راهسازی و عمرانی می باشد. لودر به دلیل نوع طراحی و قطعاتی که جهت ساخت آن استفاده شده است، قدرت فنی و توان بالایی برای انجام فعالیت های سنگین دارد. البته بستگی به ظرفیت لودر دارد. هنگام خرید قطعات لودر کوماتسو باید تمام جوانب را مورد بررسی دقیق قرار دهید.

برای تهیۀ قطعات لودر کوماتسو می توانید با واحد فروش سرویس قطعه تماس بگیرید. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارد، قادر به واردات و عرضۀ قطعات اورجینال کوماتسو ژاپن در سطح کشور می باشند.

بررسی قطعات لودر چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی لودر کوماتسو

طبقه بندی لودرهای کوماتسو بر اساس مدل و ظرفیت صورت می گیرد که می توان لودر چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی را دو دسته بندی اصلی این شرکت به شمار آورد. در صورت بروز نقص فنی برای برخی از سیستم های داخلی و فنی لودر، ممکن است نیاز به خرید انواع لوازم یدکی لودر کوماتسو داشته باشید.

هر کدام از قطعاتی که در قسمت های مختلف لودر مورد استفاده قرار گرفته می شوند، متناسب با عملکرد و توان موتوری ماشین در نظر گرفته اند. بدین ترتیب اگر قطعه ای دچار آسیب جدی قرار گرفته است و نیاز به خرید مجدد آنها دارید. قطعات لودر کوماتسو اورجینال را مطابق با مدل ماشین و مشخصات فنی قطعه خریداری کنید.

به طور کلی مکانیزم عملکرد هر کدام از مدل های لودر کوماتسو نسبت به یکدیگر تشابهات زیادی دارد. این مسئله دارندگان ماشین آلات لودر را گمراه می کند چون اکثر قطعات لودرهای کوماتسو با مشخصه های فنی متفاوت تولید می شوند.

برای تهیۀ قطعات و لوازم یدکی لودر کوماتسو در مدل های مختلف می توانید به واسطۀ فروشگاه سرویس قطعه استعلام نمائید.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 614
نمایش همه
علاقه مندی ها ()