قطعات لیفتراک کوماتسو اجزای اصلی ماشین را تشکیل می دهد و توان عملکردی ماشین را مشخص می کند. لیفتراک یکی از مهمترین ماشین آلاتی است که می توان از آن در صنایع حمل و نقل کالا استفاده نمود. شرکت کوماتسو به توجه به نوع فعالیتی که در حوزۀ ساخت و ساز ماشین آلات سنگین دارد، توانسته موفق به ساخت انواع لیفتراک برقی، بنزینی و دو گانه سوز شود. در زمان خرید قطعات لیفتراک کوماتسو ، مدل ماشین باید در نظر گرفته شود. در ادامۀ مقاله به معرفی انواع قطعات لیفتراک کوماتسو خواهیم پرداخت.

فروشگاه سرویس قطعه به صورت حرفه ای در حوزۀ واردات و توزیع قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین همچون لیفتراک، لودر، بیل مکانیکی، گریدر، جرثقیل و ... به صورت اورجینال فعالیت می کنند.

خرید قطعات لیفتراک های کوماتسو

اجزای اصلی تشکیل دهندۀ لیفتراک عبارتند از قطعات شاسی، محافظ سقف، لوازم یدکی نگهدارنده بار، تکیه گاه شاخک ها، چرخ ها، وزنه تعادل، سیستم هیدرولیک و ... می باشند. هر کدام از آنها نقش بسزایی در عملکرد کلی لیفتراک خواهد داشت. جنس قطعات لیفتراک کوماتسو از کیفیت بالایی برخوردار هستند و بر روی توان قدرتی ماشین تأثیرگذار می باشد.

شرکت کوماتسو بر اساس ارتقاء سطح کیفیت محصولات خود، اقدام به تولید انواع لیفتراک با ظرفیت های مختلف نموده است. بدین وسیله بتوانند قدرت مانور ماشین آلات را افزایش دهند. در صورت بروز آسیب های جدی به ماشین باید هنگام خرید قطعات لیفتراک کوماتسو توجه بیشتری نمائید چون اکثر لوازم یدکی که در ساخت این ماشین ها مورد استفاده قرار گرفته می شوند، متناسب با میزان وزنه تعادل می باشد.

قیمت لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو به عوامل متعددی وابسته می باشد و هنگام تهیۀ انواع لوازم یدکی ماشین آلات سنگین باید مد نظر قرار دهید.

دارندگان ماشین آلات لیفتراک کوماتسو، می توانند جهت تأمین انواع قطعات لیفتراک کوماتسو با واحد فروش سرویس قطعه تماس بگیرید و موجود بودن و قیمت آنها را به صورت تلفنی استعلام نمائید.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 550
نمایش همه
علاقه مندی ها ()