لوازم یدکی لودر کوماتسو را در سه دسته بندی اصلی لودرهای چرخ زنجیری، چرخ لاستیکی و بکهو می توان تهیه نمود. لودر به عنوان یکی از ماشین آلات سنگینی است که جهت راه اندازی هر پروژۀ عمرانی، راهسازی، ساختمان سازی و غیره از آن بهره گرفته می شود. شرکت کوماتسو یکی از اولین کمپانی های سازندۀ ماشین آلات لودر در ژاپن فعالیت خود را آغاز نموده و با افزایش سطح کیفیت محصولات خود، توانستند موفق به عرضۀ ماشین آلات مجموعۀ خود در سطح جهانی گردند. البته فروش  لوازم یدکی لودر کوماتسو  ، جهت جایگزاری با قطعات آسیب دیده در سطح کشور صورت می گیرد.

شرکت پارت یدک راهسازی، مدت زمان زیادی است که در حوزۀ واردات و پخش انواع قطعات ماشین آلات راهسازی از جمله لوازم یدکی انواع لودر کوماتسو و دیگر برندهای معروف آمریکایی، کره جنوبی، ایرانی و غیره را در دسترس خرید دارندگان ماشین آلات سنگین فراهم نموده است.

تأمین انواع قطعات لودر کوماتسو اورجینال

حادثه خبر نمی کند و هر زمان احتمال آسیب دیدگی برای هر کدام از قسمت های لودر وجود دارد. بدین وسیله تعمیرکاران پس از بررسی دقیق، می توانند نوع قطعات لودر کوماتسو که دچار نقص فنی شده اند را تعمیر نموده و یا با قطعات اورجینال جایگذاری کنند. جهت خرید قطعات لودر چرخ لاستیکی کوماتسو به صورت اورجینال می توانید به فروشگاه ها و عرضه کنندگان معتبر مراجعه نمائید.

متأسفانه در سطح بازار، قطعات تقلبی نیز عرضه می شود و استفادۀ این نوع لوازم یدکی بی کیفیت می تواند در کوتاه مدت، فشار وارده را به دیگر قطعات ماشین وارد کند. هزینۀ خسارت وارده افزایش پیدا می کند.

جهت خرید انواع  قطعات لودر کوماتسو ، می توانید از خدمات شرکت پارت یدک راهسازی بهره مند گردید. چرا که این مجموعه، از ابتدایی که فعالیت خود را آغاز نموده در عرصۀ واردات و فروش انواع قطعات ماشین آلات راهسازی فعالیت دارد.

 پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 574
نمایش همه
علاقه مندی ها ()