لوازم یدکی لیفتراک از مواد اولیۀ با کیفیت ساخته می شوند که توان تحمل فشارهای وارده را داشته باشند. لیفتراک از جمله ماشین آلات کارآمد است که از آن جهت جابجایی وسایل در راستای عمودی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. امروزه کاربرد عمدۀ ماشین آلات لیفتراک را می توان در محیط های انباری، اسکله، امور باربری هواپیمایی، قطار برون شهری و غیره مشاهده نمود. فروش  لوازم یدکی لیفتراک در دسته بندی های مختلف صورت می گیرد چون این ماشین در مدل و برندهای مختلف ساخته شده اند.

شرکت پارت یدک راهسازی تمرکز مجموعۀ خود را بر روی تأمین تجهیزات و قطعات ماشین آلات سنگین با برندهای معتبر قرار داده است. قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات لیفتراک نیز در لیست محصولات این مجموعۀ معتبر وجود دارد.

خرید لوازم یدکی انواع لیفتراک و قیمت آنها

لیفتراک برقی، لیفتراک دیزلی و لیفتراک دوگانه سوز از جمله انواع لیفتراکی هستند که توسط کمپانی های سازندۀ ماشین آلات سنگین طراحی شده اند و در دسترس صنایع مختلف قرار گرفته می شوند. ماشین آلات لیفتراک دارای مشخصات فنی متفاوت از یکدیگر هستند و از آنها در موقعیت های مختلف استفاده می نمایند. هنگام خرید قطعات لیفتراک توصیه می شود، مدل و برند لفتراک و نوع قطعات مشخص گردد.

لیفتراک های برقی جهت محیط های سربسته طراحی می شوند و می تواند گزینۀ مناسبی برای محیط های انبارداری باشد. این در حالی است که کاربرد لیفتراک های دیزلی بیشتر برای مناطق باز طراحی شده است. قطعات لیفتراک های دوگانه سوز به نحوی طراحی شده اند که منبع انرژی آن با استفاده از سوخت گاز و بنزین فعال می شود. این نوع لیفتراک دارای ویژگی های آلودگی پایین، صدای کم و لرزش پایین موتور می باشد وگزینۀ مناسبی برای محیط های مسقف می باشد.

چندین سال از فعالیت شرکت پارت یدک راهسازی در حوزۀ تأمین تجهیزات و قطعات ماشین آلات سنگین برندهای کوماتسو، کاترپیلار، هپکو، زوم لاین، ولوو، هیوندا و ... می گذرد و طی سال ها فعالیت توانسته اند موفق به تأمین انواع لوازم یدکی لیفتراک اورجینال با قیمت ارزان گردند.

 پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 522
نمایش همه
علاقه مندی ها ()