لوازم یدکی لودر قسمت های اصلی ماشین را تشکیل می دهد. لودر مجهز به قطعاتی است که امکان عملیات خاکبرداری با ظرفیت زیاد را برای افراد مهیا می سازد. بدین ترتیب متناسب با پروژه های عمرانی و راهسازی، ساختمان سازی، استخراج معادن و غیره، می توان از مزایای ماشین آلات لودر استفاده نمود. لودر مجهز به باکت بزرگی است که امکان جابجایی خاک، نخاله های ساختمانی، شاخه و تنه درختان و غیره را فراهم می کند. نکتۀ مهمی که هنگام خرید  لوازم یدکی لودر باید در نظر داشته باشید، نوع، جنس و مدل ماشین می باشد.

شرکت پارت یدک راهسازی با اتکاء به نیروی فروش، قادر به تأمین و فروش انواع لوازم یدکی ماشین آلات سنگین از جمله لودرهای چرخ زنجیری، چرخ لاستیکی، بیل مکانیکی، جرثقیل و ... در سطح کشور می باشند. بدین ترتیب افرادی که مالک ماشین آلات راهسازی هستند، می توانند قطعات ماشین آلات مورد نظر خود را استعلام نمایند.

فروش قطعات لودر چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی

جهت اجرای پروژه های عمرانی بر روی سطوح غیر هموار، می توان از مزایای لودرهای چرخ زنجیری استفاده نمود و قطعات لودر کمتر تحت فشار قرار گرفته می شوند. این در حالی است که کاربرد لودرهای چرخ لاستیکی بیشتر برای انجام عملیات در داخل سطح شهر می باشد و کاربر آنها بر روی سطوح سنگلاخ، می تواند موجب آسیب دیدگی برخی از قطعات و لوازم یدکی لودرهای چرخ لاستیکی می شود.

البته لودرهای چرخ لاستیکی در دو دسته بندی اصلی معمولی و کمرشکن تقسیم بندی می شوند. معمولاً جهت ساخت لودرهای غول پیکر از چرخ های لاستیکی کمر شکن استفاده می کنند و به وسیلۀ یک نوع شاسی، قسمت جلویی و عقب به یکدیگر متصل می شوند. تنوع  قطعات لودر بسیار هستند و شرکت پارت یدک راهسازی، توانسته اند مقالات متعددی در حوزۀ معرفی انواع لودر را فراهم نمایند و در اختیار مخاطبین عزیز قرار دهند.

 پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 547
نمایش همه
علاقه مندی ها ()