لوازم یدکی لودر هیتاچی را می توان از طریق مراکز توزیع تجهیزات ماشین آلات سنگین استعلام نمائید. شرکت ماشین آلات هیتاچی به صورت حرفه ای در زمینۀ تولید و ساخت انواع ماشین راهسازی و ساختمانی فعالیت دارد. این مجموعه در کشور ژاپن و به صورت چند ملیتی ژاپنی تأسیس شده است. لودر، بیل مکانیکی، گریدر، غلتک، لیفتراک و ... از جمله ماشین آلاتی است که توسط کمپانی هیتاچی نیز تولید و روانۀ بازار داخلی و بین المللی می گردد. امروزه کمپانی های متعددی از لودرهای هیتاچی جهت عملیات عمرانی و راهسازی استفاده می نمایند. خرید و فروش لوازم یدکی لودر هیتاچی نیازی برای تأمین و جایگزینی قطعات آسیب دیده می باشد.

فروشگاه هیدروسنتر از دیگر مراکز معتبر در حوزۀ واردات و پخش لوازم ماشین آلات سنگین در تهران مجموعۀ خود را تأسیس نموده است. دارندگان ماشین های راهسازی، می توانند جهت تهیۀ قطعات لودرهای هیتاچی و دیگر برندهای معروف، از طریق واحد فروش این مجموعه استعلام نمایند.

قیمت قطعات و لوازم یدکی انواع لودر هیتاچی

قیمت قطعات و لوازم یدکی لودرهای هیتاچی به نوع قطعات و مدل ماشین وابسته می باشد. با توجه به بی ثبات بودن قیمت ارز، امروزه شاهد نابسامانی وضعیت قیمت لوازم یدکی لودر هیتاچی، دیگر ماشین آلات این برند و برندهای دیگر در بازار داخل و خارج می باشیم.

فروش قطعات لودر هیتاچی بر اساس مدل هایی که از این برند در داخل کشور مورد استفاده قرار گرفته می شوند، صورت می گیرد. نکات متعددی در خصوص خرید لوازم یدکی اورجینال هیتاچی وجود دارد که افراد حرفه ای و فروشندگان مجرب و متعهد می توانند شما را به بهترین شکل ممکن برای تهیۀ انواع لوازم یدکی لودر هیتاچی راهنمایی کنند.

در صورت نیاز به خرید لوازم یدکی مورد نیاز ماشین آلات سنگین با برندهای معتبر، می توانید از طریق فروشگاه هیدروسنتر اقدام نمائید.

 

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 534
نمایش همه
علاقه مندی ها ()