گریدر از ماشین آلات راهسازی و عمرانی است که برای انواع کارها از قبیل کندن جوی جوی ها ، هموار سازی جاده ها، جابجایی مصالح و... از آن استفاده می‌شود. با توجه به شرایط کاری سخت گریدر ، قطعات و لوازم یدکی گریدر نیز باید در نوع باکیفیتی تهیه شود تا بتوانیم کارکرد مناسب را از این ماشین سنگین در پروژه ها مشاهده کنیم. در طی استفاده از گریدر ممکن است با مشکل خرابی یا شکستگی قطعات مواجه شویم و یا در طی استفاده از این ماشین، قطعات با گذشت زمان دچار فرسودگی خواهند شد، به همین دلیل تعمیر و خرید لوازم یدکی در زمان استفاده از این ماشین باید انجام گیرد که برای خرید  لوازم یدکی گریدر  اصلی و با کیفیت باید به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.

خرید انواع لوازم یدکی گریدر اصل

برای خرید لوازم یدکی گریدر است به مرکز هیدرو سنتر مراجعه نمایید و محصولات خود را به صورت اینترنتی و بسیار آسان خریداری کنید. انواع لوازم یدکی گریدر شامل شاسی ،بدنه، تیغه ،کلاچ و ترمز ،چرخ ها ،سیستم هیدرولیک و غیره می باشد که این با توجه به نوع گریدر در انواع مختلفی به تولید رسیده است و توسط فروشندگان به شما ارائه می شود.

در پروژه‌های عمرانی برای شیب دهی سطح زمین و صاف و هموار نمودن آن از گریدر استفاده می‌شود. گریدرها همانند بلدوزرها توانایی جابجایی مصالح را نیز دارند اما این میزان بسیار کمتر از بلدوزر انجام میشود.گریدر ها در وزن های مختلفی به تولید رسیده اند که دارای ابعاد مختلف نیز هستند و برای کار با گریدر باید متناسب با پروژه مورد نظر ، این ماشین را در نوع مناسبی انتخاب کنید. همچنین در زمان تهیه لوازم یدکی گریدر باید دقت داشته باشیم که آن را متناسب با گریدر مورد نظر را خریداری کنیم. فروش لوازم یدکی جرثقیل تادانو و انواع لوازم یدکی گریدر با کیفیت های مختلف به فروش می رسد و پیشنهاد می شود که همواره از برندهای معتبر برای لوازم یدکی گریدر بهره ببرید زیرا قطعات گریدر در برندهای معتبر و شناخته شده کیفیت بسیار بالایی دارند و به دلیل ماندگاری بالا و عملکرد مناسب این قطعات ،  خرید آن توصیه می شود.مجموعه هیدرو سنتر یکی از نمایندگی های فروش لوازم یدکی گریدر در برندهای معتبر دنیا می باشد که با خدمات دهی بسیار خوب و صادقانه خود تمام تلاش خود را در جهت جلب رضایت مشتریان به عمل می آورد.

فروشگاه هیدرو سنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 483
نمایش همه
علاقه مندی ها ()