بلدوزر یکی از ماشین آلاتی است که در بخش راهسازی و عمران از آن استفاده بسیار زیادی می شود. این ماشین می تواند حجم زیادی از خاک شن و ماسه و غیره را جابجا نماید بلدوزر کوماتسو یکی از انواع بلدوزر های بسیار با کیفیتی است که در کشور ما نیز این بولدوزر ها و همچنین  لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو به فروش می رسد. لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو از مقاومت و کیفیت بالایی برخوردارند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

انواع لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو در بازار خرید و فروش شده و خرید این قسعات نیاز به اطلاعاتی کامل درباره آن ها می باشد و به طور کلی از دو بخش کابین و زیر بندی تشکیل شده‌اند که دارای انواع قطعات مکانیکی نیز می باشند.در بسیاری از پروژه های راهسازی از بلدوزرها استفاده شده و این ماشین در دو نوع معمولی و زره پوش می باشند که بلدوزر معمولی در موارد مربوط به راهسازی و بلدوزر زره پوش برای پروژه‌ های معدن به کار می رود.

انواع لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو شامل قطعات زیربندی ،فیلتر ،گیربکس فشنگی، بلبرینگ‌، چرخ، قطعات فیلتر ،هواکش بلدوزر ،فیلتر روغن سطلی، موتور بلدوزر و غیره می باشد.

هیدرو سنتر در راستای بهبود خدمات دهی به مشتریانش وب سایت اختصاصی خود را راه اندازی نموده و شما با مراجعه به سایت اینترنتی هیدرو سنتر می توانید خرید لوازم یدکی را ماشین آلات راهسازی را انجام دهید. امروزه افراد زیادی تمایل به خرید اینترنتی دارند ، بنابراین باید برای خرید انواع قطعات بلدوزر کوماتسو فروشگاه معتبری را بیابند تا بتوانند قطعات اصلی را تهیه نمایند. قطعاً هیدرو سنتر یکی از معتبرترین و قابل اعتماد ترین فروشگاه های عرضه کننده قطعات ماشین آلات راهسازی و عمرانی میباشد که در طی سالها خدمات‌دهی عالی به مشتریانش و فروش قطعات اصلی و باکیفیت توانسته رضایت مشتریانش را به خود جلب نمایند.

فروشگاه هیدرو سنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 602
نمایش همه
علاقه مندی ها ()