جرثقیل ها در طی استفاده ممکن است با خرابی قطعه مواجه شوند و به همین جهت افراد برای خرید مجدد قطعات باید به فروشگاه ها مراجعه نمایند و قطعات جرثقیل کاتو را تهیه کنند حال فروشندگان این قطعات را هم قیمت‌های مختلفی ارائه می‌کنند و وجود واسطه ها در این میان می‌ تواند افزایش قیمت را به دنبال داشته باشد.به همین جهت شما با خرید از هیدرو سنتر می توانید انواع  لوازم یدکی جرثقیل کاتو را با قیمت ارزان خریداری کنید.

قیمت لوازم یدکی جرثقیل کاتو

قیمت لوازم یدکی جرثقیل کاتو با توجه به نوع قطعه و متناسب با کیفیت آن و مدل و ظرفیت جرثقیل متغیر بوده و یکی از بهترین گزینه ها ، خرید این قطعات از نمایندگی ها می باشند در خرید لوازم یدکی جرثقیل کاتو باید بسیار دقت داشت . به طور کلی استفاده از قطعات مرغوب می‌تواند عملکرد جرثقیل را بهتر کرده و این قطعات دوام و ماندگاری خوبی را داشته باشند.

جرثقیل انواع قطعات مختلفی دارد که هر یک از این ها در برندهای مختلف در سطح بازار موجود هستند و توسط فروشگاه های عرضه کننده قطعات ماشین آلات راهسازی به فروش می رسند. یکی از این قطعات با کیفیت، قطعات جرثقیل کاتو می باشد که در برخی از فروشگاه ها موجود است.کاتو یکی از برند های معتبر دنیا بوده و از برند های بسیار خوب دیگر برای خرید قطعات جرثقیل می توان کوماتسو ،کاترپیلار، ولوو و غیره را نام برد. انواع لوازم یدکی جرثقیل کاتو شامل قطعات موتوری ،سیم‌بکسل ،گیربکس، بلبرینگ، جک، بخش هیدرولیک، کابین و غیره می باشد.

فروش لوازم یدکی جرثقیل کاتو

برای خرید قطعات جرثقیل برند کاتو حتماً به فروشگاه‌ های قابل اعتماد مراجعه کنید و محصولات را در نوع اصلی دریافت نمایید با توجه به اینکه فروشندگان سودجوی زیادی در این میان وجود دارد که محصولات متفرقه را به دست مصرف کنندگان می رساند. 

فروشگاه هیدرو سنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 510
نمایش همه
علاقه مندی ها ()