فروش انواع قطعات جرثقیل کاتو

قطعات جرثقیل کاتو و توسط فروشندگان مختلفی به فروش رسیده و به جهت اینکه این قطعات طرفداران زیادی دارد سودجویانی قطعات کاتو را در نوع تقلبی به فروش می‌رسانند و مصرف‌کنندگان بدون هیچ اطلاعی از تقلبی بودن  قطعات جرثقیل کاتو  را خریداری کرده و پس از گذشت مدت زمان کوتاه متوجه تقلبی بودن آن می‌شوند. مراکز معتبری همچون هیدرو سنتر که هدف اصلی آنها جلب رضایت مشتریانشان و ایجاد مشتری دائمی برای خود می باشد تنها قطعات را در نمونه های اصلی و با کیفیت ارائه می کنند و به همین جهت این مراکز بسیار شناخته شده در این عرصه می‌باشند.

جرثقیل کاتو یکی از پرمصرف ترین جرثقیل ها می باشد که در بخش عمران و ساختمان سازی از آن استفاده زیادی می شود همچنین در شرکت های باربری ،کشتیرانی و گمرک نیز از جرثقیل کاتو برای حمل اجسام و کالاها استفاده می شود.همانطور که می دانیم جرثقیل برای بلند کردن و جابجایی اجسام سنگین به کار می رود به همین جهت باید قطعات آن بسیار مقاوم و مستحکم باشد، به همین جهت استفاده از لوازم یدکی جرثقیل در برندهای معتبر بسیار مهم بوده و قطعات جرثقیل کاتو یکی از محبوب ترین نوع قطعات در بازار به شمار می رود.

خرید و فروش جرثقیل کاتو 

به منظور استفاده مناسب، باید بهترین قطعات را در این ماشین استفاده کرد، زیرا استفاده از قطعات بی‌کیفیت و ضعیف ممکن است خسارت جانی و مالی زیادی را در پی داشته باشد. از انواع قطعات جرثقیل کاتو میتوان جک، سنسور ، بوکسل، اتاق فرمان و چرخ ها را نام برد.

فروش انواع قطعات جرثقیل کاتو

جرثقیل کاتو یکی از پر مصرف ترین جرثقیل هایی است که برای بارگیری و بالا پایین کشیدن اجسام استفاده می شود.از دلایل محبوبیت این برند ژاپنی می توان به کیفیت و دوام قطعات جرثقیل کاتو و همچنین هزینه های پایین تعمیر آن شاره کرد. خرید لوازم یدکی جرثقیل تادانو و... را از این مرکز معتبر انجام دهید.

فروشگاه هیدرو سنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 487
نمایش همه
علاقه مندی ها ()