قطعات لودر چینی نقش اساسی در نحوۀ عملکرد آنها دارد. لودر از جمله ماشین آلاتی است که کاربرد آن را می توان در اجرای پروژه های عمرانی مختلف مشاهده نمود. در حال حاضر شرکت های متعدد چینی فعالیت دارند که توانسته اند موفق به ساخت ماشین آلات لودر با ظرفیت و مدل های مختلف گردند. صنایع مختلفی به دلیل قیمت مناسب و عملکرد بالایی که لودرهای چینی دارند، توانسته اند مجموعۀ خود را به چنین ماشین آلاتی مجهز نمایند. در همین راستا خرید و فروش قطعات لودر چینی با برندهای مختلف در سطح بازار داخل صورت می گیرد.

فروشگاه هیدروسنتر چندین سال است که در حوزۀ تأمین تجهیزات ماشین آلات سنگین در تهران فعالیت می کند. این مجموعه بر حسب نیاز بازار توانسته اند امکان تأمین انواع قطعات لودرهای چینی اصل را مهیا سازند. دارندگان لودرهای چینی، می توانند لوازم یدکی مورد نظر خود را از طریق این مجموعه تأمین نمایند.

فروش انواع قطعات لودر چرخ زنجیری و لاستیکی چینی

لودرهای چرخ لاستیکی چینی یکی دیگر از ماشین آلات رایج در بازار می باشد. طول عمر لودر با نحوۀ نگهداری آن مشخص می شود. هر لودر چینی به صورت دوره ای و منظم باید لوازم یدکی مستعد سایش و استهلاک آن مورد بررسی فنی قرار گیرد که مشمول تعویض و خرید برخی از قطعات لودر چینی است. امروزه اجرای پروژه های عمرانی و راهسازی بدون استفاده از لودر امکان پذیر نمی باشد چون با استفاده از چنین ماشین آلاتی می توانند سرعت انجام عملیات انجام شده را تسریع ببخشند.

اگر قصد خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو و قطعات لودرهای چینی را از فروشگاه هیدروسنتر دارید، توجه به مدل و برند لودر لازم و ضروری است. به هر علتی امکان خراب شدن برخی از قطعات لودر چینی و هر برند دیگری وجود دارد و راننده باید بیش از آنکه لوازم آسیب دیده بیشتر به دیگر قطعات اصلی لودر صدمه وارد کند، نسبت به تعمیر و یا تعویض قطعات اقدام نماید.

فروشگاه هیدرو سنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 545
نمایش همه
علاقه مندی ها ()