قطعات بیل مکانیکی دوسان اجزای اصلی آن را تشکیل می دهد. دوسان از جمله برندهای معتبر در حوزۀ ساخت ماشین آلات راه سازی، موتور دیزل و همچنین ژنراتور در سطح جهان می باشد. در واقع برخی از شرکت های معتبر جهت تأمین موتور دیزل و انواع ژنراتور این برند معتبر را انتخاب می نمایند. بیل مکانیکی، لودر، گریدر و ... در لیست ماشین آلات سنگین کمپانی دوسان قرار دارد و کشورهای مختلف می توانند از محصولات این کمپانی جهت پیشبرد اهداف خود استفاده نمایند. فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی دوسان به اقتضای نیاز بازار انجام می گیرد. در واقع استفادۀ مکرر از ماشین بیل مکانیکی، برخی از قطعات دچار فرسایش می شوند که احتمال آسیب دیدگی آنها افزیایش می یابد که در نتیجه ممکن است نیاز به خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی دوسان داشته باشید.

فروشگاه هیدروسنتر به عنوان یکی از عرضه کنندگان تجهیزات و قطعات ماشین آلات راهسازی در تهران فعالیت می کند و توانسته اند با گذشت زمان سطح خدمات دهی مجموعۀ خود را گسترش داده و امکان سفارش اینترنتی قطعات بیل مکانیکی دوسان را برای دارندگان این خودرو در سرتاسر کشور فراهم نموده اند.

آشنایی با قطعات بیل مکانیکی برند دوسان

تنوع قطعاتی که در ساخت ماشین بیل مکانیکی دوسان و هر برند دیگری مورد استفاده قرار گرفته است، بسیار می باشد. استارت بیل مکانیکی دوسان، انگشتی پمپ حرکت بیل مکانیکی، اتوماتیک راهنما بیل مکانیکی، انگشتی پمپ گردان بیل، انگشتنی پمپ مادر بیل مکانیکی دوسان، بلبرینگ چرخ، بلوک پمپ مادر، بلوک وسط پمپ مادر، بوش پلوس بیل مکانیکی، بوش دیفرانسیل، پکینگ سلکتور بیل مکانیکی و ... برخی از انواع قطعات بیل مکانیکی دوسان محسوب می شوند. بدین ترتیب دارندگان بیل مکانیکی دوسان می توانند قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی دوسان را با قیمت مناسب و به صورت اورجینال تهیه نمایند.

برای سفارش  قطعات بیل مکانیکی دوسان می توانید از طریق فروشگاه هیدروسنتر استعلام نموده و کاملاً اورجینال خریداری نمائید.

فروشگاه هیدرو سنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 832
نمایش همه
علاقه مندی ها ()