لوازم یدکی جرثقیل از قطعات متعددی تشکیل شده است که هر کدام از آنها در طبقه بندی های مختلف جایگذاری شده اند، تا قابلیت حمل وسایل سنگین در ابعاد بزرگ را داشته باشند. جرثقیل یکی از کاربردی ترین ماشین آلاتی است که کاربرد آن را می توان در اکثر پروژه های عمرانی و ساخت و ساز در ابعاد بزرگ مشاهده نمود. ایجاد کوچکتری فشار بر روی مفصل بازویی شکل جرثقیل، می تواند موجب آسیب دیدگی قطعات مرتبط گردد. ر این صورت نیاز به تعمیر و یا خرید  لوازم یدکی جرثقیل داشته باشید.

چندین سال از راه اندازی شرکت پارت یدک راهسازی در حوزۀ خرید و فروش لوازم یدکی ماشین آلات سنگین همچون جرثقیل، لودر، بلدوزر، بیل مکانیکی، گریدر و ... با برندهای خارجی و ایرانی می گذرد. طی سال ها فعالیت مداوم توانسته اند موفق به واردات و عرضۀ انواع قطعات اورجینال و با کیفیت بالا گردند.

معرفی مهمترین قطعات جرثقیل

پل جرثقیل، خط برق رسانی طولی، تابلو برق اصلی، بالابر، بازدارنده، موتور گیربکس حرکتی، کلگی، سیم بکسل، آویز استاندارد، آویز بالاکشیده شده، کلید کنترل، ریل طولی، تیر حمال، محدود کننده بالابری، کابین کنترل، کنتر از راه دور، شاسی دستی، کابل تخت، سی ریل و قرقره، میکروسوئیچ و ... برخی از انواع لوازم یدکی جرثقیل محسوب می شوند. بدین ترتیب متناسب با موقعیت های مختلف که امکان آسیب دیدگی قطعات وجود داشته باشد، می توان متناسب با نوع لوازم یدکی آسیب دیده، اقدام به خرید قطعات جرثقیل متناسب با مدل و برند خودرو نمود.

قیمت قطعات جرثقیل به عوامل متعددی همچون برند ماشین، مدل جرثقیل، نوع قطعات خواهد داشت. باید به این مسئله توجه داشته باشید که متأسفانه در سطح بازار قطعات تقلبی ماشین الات جرثقیل نیز عرضه می شود. بدین ترتیب نسبت به مرکزی که اقدام به تأمین لوازم یدکی می نمائید باید اطمینان حاصل نمائید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی های لازم جهت خرید انواع قطعات و لوازم یدکی جرثقیل می توانید با واحد فروش شرکت پارت یدک راهسازی تماس حاصل فرمائید.

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 472
نمایش همه
علاقه مندی ها ()