لوازم یدکی بیل مکانیکی اجزای اصلی این ماشین را تشکیل می دهند. بیل مکانیکی از جمله ماشین آلات پرکاربردی است که در صنایع مختلف راهسازی، ساختمان سازی، عمران، سدسازی، پل سازی، صنایع معدن، پروژه های لوله کشی گاز و آب و فاضلاب می توان مشاهده نمود. با توجه به ماهیت مکانیکی که تمامی ماشین آلات بیل از آن برخوردار هستند، هر زمان امکان آسیب دیدگی برای قطعات بیل مکانیکی وجود دارد که موجب توقف بیل و کاهش عملکرد آن می شود. ممکن است نیاز به تعمیرات و یا خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی داشته باشید.

شرکت پارت یدک راهسازی از ابتدا فعالیت مجموعۀ خود را در زمینۀ واردات و توزیع لوازم یدکی و قطعات ماشین آلات سنگین و راهسازی آغاز نموده است. این مجموعه متناسب با برند و مدل های بیل مکانیکی که توسط صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند، انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی را تأمین و عرضه می نمایند.

لیست قیمت لوازم یدکی بیل مکانیکی

تنوع برند و نوع قطعات ماشین آلات بیل از جمله مواردی است که بر روی قیمت قطعات بیل مکانیکی تأثیرگذار می باشد. البته وارداتی بودن برخی از قطعات، قیمت قطعات بیل مکانیکی بی ثبات است چون نرخ روز ارز در سطح بازار متغیر است.

طراحی بیل مکانیکی به نحوی است که مجهز به کابین گردان، باکت، بازوی مفصلی، جام، دکل و غیره می باشد. امروزه شرکت های بزرگی در حوزۀ ساخت ماشین آلات بیل فعالیت می کنند و طی سال ها فعالیت مداوم توانسته اند موفق به تولید انواع بیل مکانیکی چرخ لاستیکی و بیل مکانیکی چرخ زنجیری با ظرفیت های مختلف شده اند.

بدین ترتیب هنگام تأمین قطعات ماشین آلات سنگین راهسازی، تشخیص لوازم یدکی اورجینال از اهمیت بالایی برخوردار است. می توانید از تجربیات شرکت پارت یدک راهسازی استفاده نمائید.

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 833
نمایش همه
علاقه مندی ها ()