لوازم یدکی بابکت اجزای اصلی این خودرو را تشکیل می دهند. کمپانی بابکت فعالیت خود را در حوزۀ ساخت ماشین آلات بابکت در سال 1947 آغاز نموده است. این کمپانی در قسمت داکوتای شمالی واقع شده است و برادران کلر در آمریکا این فعالیت را ادامه داده و عملی ساختند. بابکت نوعی لودر در ابعاد کوچک می باشد و اکثراً جهت مصارف کشاورزی مورد استفاده قرار گرفته می شود. فروش لوازم یدکی بابکت متناسب با مدل های رایج این برند در داخل کشور صورت می گیرد.

فروشگاه هیدروسنتر از دیگر مراکز وارد کننده و توزیع کنندۀ تجهیزات ماشین آلات راهسازی در کشور است. این مجموعه بر حسب نیاز دارندگان ماشین آلات سنگین، امکان خرید انواع لوازم یدکی بابکت، لودر، بلدوزر و ... را برای مشتریان فراهم نموده اند.

معرفی انواع لوازم یدکی بابکت

با توجه به مدل های مختلف بابکت، شاهد فروش لوازم یدکی بابکت چرخ زنجیری و لوازم یدکی بابکت چرخ لاستیکی در سطح کشور می باشیم. هر کدام از دسته بندی های مختلف ماشین بابکت، دارای یک سری قطعات اختصاصی هستند و به نوعی باعث تمایز آنها نسبت به یکدیگر شده است.

خودروی بابکت از جمله ماشین آلات سنگین سبک محسوب می شود و کاربرد عمدۀ آن را می توان در اجرای عملیات خاکبرداری در حجم اندک اشاره نمود. از دیگر ویژگی های قابل توجه ماشین آلات بابکت، این است که امکان نصب بیل، غلتک، مته و مواردی از این قبیل به راحتی امکان پذیر می باشد.

فروش قطعات بابکت اسکید استیر و لوازم یدکی بابکت کمپکت ترک را می توان در لیست انواع قطعات بابکت مشاهده نمود. مدل های مختلفی از لودرهای بابکت به بازار مصرف عرضه می شوند و صنایع مختلف، متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، آنها را تهیه می کنند.

در همین راستا، فروشگاه هیدروسنتر با بررسی بازار خرید و فروش لودرهای بابکت، انواع لوازم یدکی بابکت را تهیه نموده و در دسترس دارندگان خودروهای بابکت قرار می دهد.

 

فروشگاه هیدرو سنتر 

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 401
نمایش همه
علاقه مندی ها ()