قطعات لودر چینی را می توانید به واسطۀ فروشگاه های عرضۀ تجهیزات و قطعات ماشین آلات راهسازی با قیمت مناسب و کاملاً اورجینال تهیه نمائید. لودر از جمله ماشین آلاتی است که در زمینۀ امور خاکبرداری در اجرای پروژه های متعددی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در حال حاضر فروش لوازم یدکی لودر لیوگانگ، لودر LZ30، LZ50، CLG855 و ... را می توان در لیست  قطعات لودر چینی در مراکز عرضۀ لوازم یدکی ماشین آلات سنگین مشاهده نمود. لودرهای چینی به دلیل کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسبی که نسبت به برندهای آمریکایی، ژاپنی و غیره دارند، بیشتر در سطح کشور مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

فروشگاه هیدروسنتر از دیگر مجموعه های عرضه کنندۀ لوازم و قطعات انواع لودر چینی، بلدوزر، گریدر، بیل مکانیکی، بابکت و غیره با برندهای مختلف می باشد. این مجموعه به دلیل داشتن سابقۀ طولانی مدت در حوزۀ پخش تجهیزات ماشین های راه سازی، قادر به تأمین قطعات وارداتی و اورجینال با قیمت مناسب می باشند.

معرفی قطعات و لوازم یدکی لودر چینی

دنده وسط جغجغه، محور اکسل، بلبرینگ سر پینیون لودر، قطعات سیستم هیدرولیک لودر، شیر فرمان لودر، قطعات شاسی، دکل و کابین، مندل لودر، کیت بوستر، پمپ مادر، کرانویل پنیون عقب مریتور، بوش پیستون رینگ شانگهای دیزل، توربین و گیربکس و ... برخی از انواع قطعات لودر چینی محسوب می شوند.

با توجه به اینکه ایران با کشور چین روابط بین المللی خوبی دارد، تهیۀ لوازم یدکی لودر چینی برای فروشندگان تجهیزات و قطعات ماشین آلات سنگین چینی راحت می باشد. بدین ترتیب شما می توانید با اطمینان خاطر از طریق فروشگاه های معتبر پخش قطعات ماشین آلات راهسازی، اقدام به  خرید لوازم یدکی لودر نیوهلند و قطعات انواع لودر چینی اورجینال نمائید.  

برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی های لازم جهت سفارش انواع قطعات لودر، بلدوزر، بیل مکانیکی و غیره با برندهای معتبر با فروشگاه هیدروسنتر مشورت نمائید.

فروشگاه هیدرو سنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 536
نمایش همه
علاقه مندی ها ()