لوازم یدکی بیل مکانیکی از قطعات متعددی تشکیل شده است چون نوعی وسیلۀ مکانیکی است که از آن جهت امور خاکبرداری استفاده می شود. با استفاده از بیل مکانیکی می توان در مدت زمان کوتاهی، در ابعاد وسیع زمین را متراژ بالایی حفاری نمود و عملیات گودبرداری و حفر کانال را انجام داد. ماشین بیل در مدل های متفاوتی ساخته می شود، تا بدین وسیله بتوان از آن جهت اجرای فعالیت های عمرانی مختلف در ابعاد کوچک و بزرگ استفاده نمود.

شرکت پارت یدک راهسازی دارای سابقۀ درخشان در حوزۀ فروش تجهیزات ماشین آلات سنگین مانند لوازم یدکی بیل مکانیکی فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه متشکل از کادر فروش مجرب است که قادر به راهنمایی شما مشتریان گرامی در خصوص نحوۀ خرید قطعات اورجینال می باشند.

مشخصات لوازم یدکی بیل مکانیکی اصل

نکات مهمی در رابطه با خرید قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی وجود دارد که می توان به اصل بودن قطعات و در نظر گرفتن مدل و بند آنها اشاره نمود. افرادی که دارای خودروی بیل مکانیکی هستند، حین استفاده از ماشین ممکن است برخی از قطعات آنها دچار آسیب دیدگی شود.

لوازم یدکی بیل مکانیکی چرخ زنجیری و قطعات بیل مکانیکی چرخ لاستیکی دو دسته بندی اصلی قطعات ماشین آلات بیل به شمار می روند. بدین ترتیب متناسب با مدل و برند بیل، باید لوازم یدکی مورد نظر را تهیه نموده و آنها را جایگزین قطعات معیوب نمایند.

کابین راننده، قطعات موتوری، قطعات پمپ هیدرولیک، قطعات چرخ و زیربندی بیل و ... تنها بخشی از دسته بندی های اصلی لوازم یدکی بیل مکانیکی محسوب می شوند.

جهت تهیۀ هر گونه قطعات ماشین آلات سنگین از جمله بیل مکانیکی ، لودر، گریدر و ... می توانید از طریق شرکت پارت یدک راهسازی اقدام نمائید.

 پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 634
نمایش همه
علاقه مندی ها ()