قطعات لیفتراک کوماتسو را می توانید از طریق مراکز عرضه کنندۀ تجهیزات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین تهیه نمائید. لیفتراک از جمله ماشین آلاتی است که توسط کمپانی کوماتسو در مدل های مختلف تولید شده است و در دسترس صنایع مختلف قرار می گیرد. کاربرد عمدۀ لیفتراک در امور حمل و نقل کالاها می باشد. با توجه به ساختار مکانیکی که این مدل ماشین از آن برخوردار است، فروش قطعات لیفتراک کوماتسو در سطح بازار ضرورت دارد. در واقع مالکین ماشین آلات لیفتراک کوماتسو، در صورتی که با نقص فنی آن روبرو شدند، می توانند قطعات لیفتراک کوماتسو مدل مورد نظر خود را تأمین نموده و مجدداً لیفتراک را راه اندازی نمایند.

جهت استعلام انواع قطعات لیفتراک کوماتسو می توانید با مرکز فروش و پخش مجموعۀ سرویس قطعه تماس بگیرید. این مجموعه مطابق با برند و مدل های لیفتراک که در سطح کشور مورد استفاده قرار گرفته می شوند، اقدام به واردات و فروش قطعات انواع لیفتراک و دیگر ماشین آلات سنگین رایج در بازار می نماید.

موارد کلیدی خرید قطعات انواع لیفتراک کوماتسو

کوماتسو از جمله بزرگ ترین شرکت های سازندۀ ماشین آلات سنگین و صنعتی در سطح جهان محسوب می شود. لیفتراک نیز جزئ یکی از ماشین آلات پرفروش این مجموعه به شمار می رود. با توجه به کاربرد لیفتراک برقی کوماتسو، لیفتراک دو گانه سوز و لیفتراک دیزلی کوماتسو، هنگام خرید قطعات و لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو باید مشخصات فنی ماشین را هم در نظر داشته باشید.

قیمت لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو به جنس و نوع قطعات و همچنین مدل ماشین لیفتراک بستگی دارد. البته عامل اصلی دیگر که موجب بی ثبت شدن قیمت لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو در سطح بازار می شود، به دلیل بی ثباتی قیمت ارز است.

جهت دریافت لیست قیمت قطعات انواع لیفتراک کوماتسو می توانید با دفتر فروش سرویس قطعه در ارتباط باشید.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 538
نمایش همه
علاقه مندی ها ()