بیل مکانیکی هیوندا از انواع بسیار باکیفیت بیل مکانیکی های موجود در بازار است همانطور که می دانیم بیل مکانیکی ها و سایر ماشین آلات راهسازی و عمرانی توسط تولیدکنندگان مختلفی در سراسر جهان به تولید می رسند که یکی از این شرکت های معتبر و شناخته شده هیوندا می باشد که با تولید محصولات و ماشین‌آلات بسیار باکیفیت توانسته به یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکتهای تولید انواع ماشین آلات راهسازی و قطعات مورد نیاز آنها مانند قطعات بیل مکانیکی هیوندا تبدیل شود.

فروش قطعات بیل مکانیکی با قیمت ارزان

 کمپانی بزرگ کره‌ای هیوندا انواع ماشین آلات راهسازی را به تولید رساند و از جمله موفق ترین و معتبر ترین کمپانی های تولید قطعات ماشین آلات سنگین در جهان می باشد. قطعات بیل مکانیکی هیوندا دارای دوام و ماندگاری بسیار بالایی هستند، به همین جهت خرید این قطعات مقرون به صرفه خواهد بود . فروش قطعات بیل مکانیکی هیوندا توسط فروشندگان مختلف در کشورمان نیز انجام گرفته و ما می‌توانیم انواع لوازم یدکی مورد نیاز خود را از این فروشگاه ها خریداری کنیم.

بیل مکانیکی علاوه بر قطعات اصلی دارای قطعات جانبی نیز می باشد که در زمان مورد نیاز می توان از آن استفاده کرد که عبارتند از چکش ، مته، گراب و غیره.

قطعات بیل مکانیکی هیوندا برای بیل مکانیکی در مدل های چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی دارای تفاوت هایی است و کارایی متفاوتی را دارد بنابراین در هنگام خرید قطعات بیل مکانیکی هیوندا باید به مدل و نوع ماشین توجه کرد و سفارش خرید را به صورت صحیح انجام داد. انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا شامل باکت، کابین ،سیستم هیدرولیکی، سیستم هشدار دهنده ، قطعات موتور، چرخ ها، قطعات جلوبندی و غیره می باشد و شما می توانید تمامی این قطعات را از سرویس قطعه با قیمت ارزان انجام دهید.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 625
نمایش همه
علاقه مندی ها ()