فروش قطعات لودر کوماتسو اصل

در کشور ما نیز فروشگاه های بسیار کمی در این زمینه فعالیت دارند که یکی از این مراکز معتبر فروشگاه سرویس قطعه می باشد. همانطور که می دانیم ماشین‌ آلات با گذشت زمان دچار خرابی و فرسودگی در قطعات خودرو شده و به همین جهت نیاز به خرید مجدد لوازم یدکی دارند بنابراین لودر کوماتسو نیز همانند سایر ماشین آلات سنگین در طول زمان نیاز به قطعات جدید خواهد داشت و به همین جهت برای تهیه قطعات لودر کوماتسو بسیار مهم است که فروشگاه های معتبری همچون سرویس قطعه را بیابید تا بتوانید خرید های خود را از این مرکز معتبر انجام دهید.

فروشگاه سرویس قطعه با سابقه بسیار بالا در زمینه تامین قطعات لودر کوماتسو و دیگر برند های معتبر دنیا می‌ تواند بهترین و با کیفیت ترین قطعات را با قیمت ارزان به شما ارائه کند. نکته مهمی که در خرید قطعات لودر کوماتسو وجود دارد ، اصالت کالا می باشد و با توجه به اینکه قطعات تقلبی در بازار بسیار افزایش پیدا کرده و تشخیص قطعات اصلی و غیر اصلی بسیار دشوار است و شاید توسط افراد بدون تخصص این کار را نتوان انجام داد به همین جهت نیاز است که اطلاعاتی در این زمینه به دست آورید و اگر این اطلاعات را در اختیار ندارید و میخواهید قطعات اصلی را تهیه کنید با کارشناسان سرویس قطع در ارتباط باشید تا آنها راهنمایی‌های لازم را برای خرید محصولات به شما بدهند.

لودر های کوماتسو دارای تنوع بالایی می باشند و به همین جهت قطعات این لودر ها نیز متفاوت هستند. لوازم یدکی لودر کوماتسو از آلیاژ های بسیار مرغوب ساخته شده بنابراین هزینه های تعویض قطعات به مراتب کاهش پیدا خواهد کرد و همچنین هزینه استهلاک لودر نیز بسیار کمتر خواهد بود.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 600
نمایش همه
علاقه مندی ها ()