بلدوزر ها یکی از ماشین آلاتی هستند که در بخش صنعتی از آن استفاده می‌شود. قطعات بلدوزر کوماتسو ساخت کشور ژاپن است که برند کوماتسو شناخته شده در کل جهان می باشد و کیفیت محصولات کوماتسو همواره مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته و این کمپانی معتبر توانسته انواع قطعات بلدوزر کوماتسو را به تولید برساند. انواع قطعات برای بلدوزر ها در ابعاد و کارکرد های مختلف می باشد و توسط فروشگاه های بسیار کمی در کشور ما عرضه می گردد.

 همانطور که می‌دانیم بلدوزر از ماشین آلاتی است که کار کرد بسیار سختی با تحمل فشار بسیار بالا را دارد و به همین جهت در استفاده از این وسیله، قطعات آن به مرور دچار فرسودگی و یا خرابی خواهد شد، به همین جهت باید اقدام به تعویض آنها کرد، بخشی از قطعات بلدوزر کوماتسو با تعمیرات، قابل استفاده می گردند اما در مواردی باید تعویض قطعه صورت گیرد.

انواع قطعات بلدوزر کوماتسو

 از انواع  لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو می‌توان به پمپ حرکت و گیربکس ، سیستم هیدرولیک ، سیستم موتور ، چرخ ها اشاره کرد. هر یک از این قطعات باید کارکرد مطلوبی را حاصل نمایند تا در نتیجه بلدوزر بتواند به خوبی کار کند به همین جهت استفاده از قطعات بلدوزر باکیفیت کوماتسو بسیار مهم بوده و به دلیل کیفیت بسیار بالای این قطعات ، به تعویض‌ های کمتری نیاز پیدا خواهیم کرد، زیرا طول عمر قطعات کوماتسو بسیار بالا بوده و خرید آن کاملاً به صرفه است. برخی از افراد از قطعات بی کیفیت و تقلبی با قیمت های ارزان استفاده می‌کنند و از کیفیت پایین قطعات اطلاعات ندارند اما باید بگوییم که قطعاتی که دارای کیفیت پایینی هستند ، در مدت زمان کوتاهی دچار خرابی شده و همچنین می تواند به سایر قطعات نیز صدمه وارد کنند.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 621
نمایش همه
علاقه مندی ها ()